mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Urodzinowe Podsumowanie Tygodnia 33

Jest impreza!
Hej, hej, hej! Witam was bardzo serdecznie. Z nami kolejny owocnie spędzony tydzień. Ja jestem Mr. B, a to 33 Podsumowanie, tym razem wyjątkowe, ponieważ w dzień moich urodzin. Zapraszam!

Na początek przyjrzyjmy się ostatnio opublikowanym artykułom, a nuż ktoś nie czytał ich wszystkich i w tym momencie ma szansę się zreflektować.

Poniedziałek: Wielkie promocje nawet do 40 procent zniżki! Kupujcie natychmiast! Nie zwlekajcie! Tele-zoo-kupy prowadzone przez Kideła to jedyna taka okazja!
Wtorek: Nikt nie spodziewał się... Mitologii Zwierzogrodu. Szesnasty już epizod, sprawdza się idealnie w roli wieczornej lektury.
Środa: Kontynuacja komiksu, czyli stosujemy się do rady Merego :)
Czwartek: Wyjątkowa przyjemna niespodzianka, "Z archiwum Zootopii" wznowione, czyli powrót choć odrobiny starych, dobrych czasów.
Piątek: Detektyw Kideł i memiczne zagadki, czyli trzynasta już część tej śmieszkowej serii.
Sobota: Pierwszy od dawna post gościnny, autorstwa Zemyta, co prawda nie posiadający zbyt dużej wartości merytorycznej, ale za to nadający się do portali plotkarskich :D
Niedziela: ... na temat tego, dlaczego wczoraj nie było posta, może lepiej nie będę się wypowiadać. Nie chcę sobie psuć humoru w urodziny oraz wylewać żali na niewinnych czytelników. Uznajmy więc, że po prostu coś poszło źle.

Przejdźmy do ciekawszych spraw. W dniach 18-19 sierpnia odbył się pierwszy w historii FGZ Meet, na którym pojawiła się powalająca liczba dwóch osób (plus ja). Mimo niskiej frekwencji jestem bardzo usatysfakcjonowany przebiegiem spotkania. Miło było poznać Kideła i Polineksa na żywo. Możecie spodziewać się w najbliższych dniach obszernej (Virax sobie życzy 120 stron, ale tez bez przesady) relacji oraz krótkiego filmiku będącego swojego rodzaju the best of, wtedy zobaczycie co ciekawego działo się w Beskidzie Niskim. Nie wykluczam, że powstanie kolejna edycja takiego przedsięwzięcia, tym razem bliżej cywilizacji.

Yey!
Ogłoszenia parafialne 

Haaaaalo! Czy naprawdę nikt nie chce dołączyć do redakcji?! Jesteśmy aż tak straszni? Czy może chodzi o pensję redaktora? Nie mam pojęcia czemu nikt nie chce podjąć wyzwania i spróbować sił w tej pięknej przygodzie jaką jest pisanie z pasji. Serdecznie zachęcam każdego do chociaż zastanowienia się. Przemyślcie to, naprawdę warto. 
 
Tworzenie tych kilku zdań o forum to syzyfowa praca. Tam dosłownie nic się nie dzieje. Co prawda są komiksy, ale nawet jeśli ciekawe i dobrze przetłumaczone nie wynagrodzą aktywności użytkowników. Znalezienie FKT, graniczy z cudem. Coś jednak wyszukałem.


Kabson idealnie podsumował stan forum, gratulacje dla tego pana. Chociaż to smutne, że nadeszły czasy gdy nagradzana jest wiadomość o braku aktywności naszych czytelników. 

Dam da ra dam! Na całe szczęście pod postami na blogu ruch jest o niebo większy i bardzo wam za to dziękuję. Nie sądziłem, że kiedykolwiek pójdę w stronę Youtubera, ale proszę was komentujcie gdyż to daje kopa do dalszej pracy. A teraz poznamy zwycięzcę zaszczytnej nagrody znanej jako:



Tym razem wyróżnioną osoba jest: 


Święte słowa drogi Zemycie, oj święte. Poza tym gratulacje drugi KT pod rząd. Docenianie Mitologii jest bardzo ważne dla prawidłowego rozwoju, pamiętajcie o tym. Miło mi, że moja ukochana seria podoba ci się. 

Z kolei na discordzie: 


Też nie mam pojęcia co tu się stało, ale chyba Evce i Viraxowi koniec świata rzucił się na mózg. Jeśli ktoś ma najmniejsze pojęcie o co im chodziło to niech mi wytłumaczy. Ja zareagowałem jednym wielkim WTF? 


Kolejny wiersz Viraxa, tym razem związany z Władcą Pierścieni. Naprawdę doceniam twórczość redaktorów, brawo Jeleniu...


Ale bez przesady! Co to ma być? To już ostatni screen z serii redaktorzy plotą bzdury. Może ktoś wie czego nawdychał się Virax :D

Filmiki! 


A właściwie jeden. Tym razem bardzo ciekawe AMV, wykorzystujące utwór "My Life Would Suck Without You" i całkiem nieźle łączące sceny z filmu z melodią. Warto zerknąć. A tak btw. nadal nie ogarnąłem wrzucać filmy w większym oknie. Muszę się tego nauczyć. 

Werble proszę, ponieważ przed państwem ship tygodnia! 


Kideł x Johnny (mój pies). Pasują do siebie jak ulał. Mam jeszcze w zanadrzu filmik z nimi w rolach głównych, ale pewnie znajdziecie go  dopiero w relacji. Teraz zwyczajowo powinienem wrzucić suchar, ale nie wrzucę go. Zamiast tego macie mem tygodnia.:


I komentarze, które przyczyniły się do jego powstania;


Takim oto śmieszkowym akcentem (żarty z wzrostu nigdy się nie nudzą) kończymy. Pozdrawiam i życzę wszystkim czytelnikom miłego dnia. Ja tymczasem znikam świętować. Baj, baj!


10 komentarzy:

  1. Następna? Proponuję Opole! Jest blisko mnie i jest blisko mnie, więc jest idealne, bo jest blisko mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Katowice mogą być, mam rodzinę na miejscu. Osobiście preferuję Poznań bo ja jestem na miejscu. Opole w sumie, mam bliżej niż do Katowic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Toruń, bo:
    - Mieszkam tam.
    - Są tramwaje fajne
    - Dobry kebsik
    - Małe, niezbyt zatłumione miasto
    - Miliardy zajęć oferuję nam to miasto
    - Duużo zabytków do zwiedzania.

    Amen, zabiłem was tymi argumentami, amen, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz o tej dzielnicy Bydgoszczy? :D

      Usuń
    2. W Bydgoszczy nie ma tak soczystego kebsa, żebym mógł mówić, że w ich dzielnicy jest kebsik dobry. P

      Usuń
  4. Powietrza się nawdychałem... :-(

    OdpowiedzUsuń