mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Po prostu Podsumowanie Tygodnia #31

Shipowy obrazek na start
Cześć i czołem. Witam was bardzo serdecznie. Z tej strony nowy prowadzący Podsumowań. Swoją drogą Polineks miał kozacki gabinet. Bez zbędnego przedłużania zapraszam do przeglądu najważniejszych informacji z minionego tygodnia.

Standardowo zaczynamy od przeglądu postów.

Poniedziałek: Biuro podróży FGZ oferuje wakacje w bardzo korzystnych cenach.
Wtorek: Kolejna Mitolo... A figa z makiem! Zamiast tego crossover Zootopia x Doctor Who, mafia poleca.
Środa: Paczka artów od niezastąpionego Jelenia.
Czwartek: Tydzień bez Mitologii to tydzień stracony, jak mawiam, co nie jest do końca obiektywne :D
Piątek: Jedenasty już odcinek memów, tym razem z tajemniczym Pogromcą Mafii oraz powodzią w rolach głównych.
Sobota: Retoryczne pytanie znów zadane (oczywiście, że sequel jest potrzebny)
Niedziela: Dum, dum, dum! Polineks odchodzi, a z tej smutnej okazji:
- jego ostatni post na blogu, o dalszym ciągu sprawy sądowej.
- seria sześciu mini opowiadań-legend.

Oj działo się sporo, mam szczerą nadzieję, że wymyślony przeze mnie pomysł na pożegnanie naszego byłego szefa przypadł wam do gustu. Mamy to już za sobą. Mogę szczerze powiedzieć, że przed blogiem trudne czasy, ale obiecujemy, że damy z siebie wszystko. Cieszę się, że miałem zaszczyt współpracować z Polineksem i postaram się nie spartolić jego roboty. Najpewniej przez najbliższy czas nie damy rady publikować codziennie. Virax i Evka korzystają z zasłużonego urlopu, a ja zostałem sam z seryjnym samobójcą/Sherlockiem Holmesem.


Dżentelmen Nick
Ogłoszenia parafialne.

Jeśli masz ciekawe pomysły, potrafisz pisać internetowe artykuły i jesteś zagorzałym fanem Zootopii, mam ofertę w sam raz dla ciebie. Uroczyście otwieram nabór do redakcji FGZ. Stań się sławny i bogaty spełnij swoje marzenia. Jedyne co musisz zrobić to wysłać list motywujący z przykładowym tekstem na blogowego maila. Nie zwlekaj. Zrób to już dziś.

 
Tam da ra dam! Pora na wieści z forum. Jedno wielkie wow! Liczba postów przekroczyła magiczną granicę dziesięciu tysięcy. Świetna robota ludziska. Gratulacje dla aktywnych forumowiczów. A oto screen na dowód:
 
 
Z kolei laureatami Forumowego Komentarza Tygodnia zostaje poniższa ekipa:
 
 
Po wczorajszych historiach rzeczywiście zaczynam wierzyć w legendarność Polineksa. Sądzę, że już niedługo naukowcy będą rozważać czy rzeczywiście istniał. Jeszcze się okaże, że pracowałem z mitologicznym stworzeniem w jednej redakcji.
 
 
Tutaj ukryty sufler podpowiada mi, że pora na prestiżową nagrodę zwaną KT. W tym tygodniu wyróżnioną osobą jest... Werble proszę!
 
 
Jak każdy drogi Polineksie, jak każdy. Przyznaję, że wybór tego komentarza nie był ani trochę uczciwy, ale to ostatnie co mogę zrobić dla poczciwego Poliego. Jeszcze ten jeden KT na pożegnanie. Niech ci się wiedzie i szczęści w dalszym życiu.
 
Tymczasem na discordzie:
 
 
I teraz mam zagwozdkę, starać się z całych sił jak to zwykle robi, czy coś schrzanić żeby Mere do nas wrócił. Ogólnie Imperator udzielił nam światłych rad, co według niego należy zmienić w prowadzeniu bloga. Podobno mamy za mało komiksów (czytaj żadnych) oraz często piszemy posty na siłę. Zobaczymy co da się zrobić. Dzięki za wskazówki Mere :) Acz z tym, że aktualnie wystarczy jeden redaktor, przesadziłeś.
 
Z powodu pozytywnych wyników ostatniej ankiety, planujemy lekkie poszerzenie tematyki artykułów (większego off-topu już nie zrobimy). Czekajcie cierpliwie, mam nadzieję, że będziecie usatysfakcjonowani.
 
 
Wiadomości blogowe kończymy interesującą zagadką Pogromcy Mafii z ostatniego odcinka Zwierzęcych Memów. Ten podejrzany osobnik, którego tożsamość pozostaje nieznana, ukrywa w swoich mailach zamaskowane przekazy dla mojej osoby. Największą zagwozdką są jego motywy oraz powód wysłania mi cytatu Orwella. Jeśli jakikolwiek czytelnik znajduje się w posiadaniu informacji na temat tego trolla, proszony jest o natychmiastowy kontakt z władzą, bądź niesamowitym geniuszem prowadzącym śledztwo, niejakim Sherlockiem Holmesem :D
 
 
Filmiki!!!
 

 
Speed-draw (szybkie rysowanie?) Nicka w swojej flagowej hawajskiej koszuli. Warto zerknąć, może nie jest to arcydzieło, ale ja nawet tak nie potrafię... W gruncie rzeczy to moja 8 lat młodsza siostra lepiej rysuje xD
 
 
Z tego co widzą moje mocno zarośnięte brwiami oczy to jakiś unboxing. Tym razem jest to figurka z serii Funko Pop (kolekcja postaci z przeróżnych uniwersów) Na filmiku pokazany jest Finnick w przebraniu słonia, ale w takiej formie możemy znaleźć również Nicka, Judy, Flasha i mnie. Fajna zabawka, chciałbym sobie postawić siebie samego na biurku (czy to już megalomania?).
 
Uff, no i doszliśmy do punktu finalnego. Przed państwem suchar tygodnia:
 
Why Judy hates Christmas?
Because it's jingle bell weather
By Kideł

 
Ho, ho, ale my światowi, mamy żarciki po angielsku. Co prawda do świąt jeszcze kawał czasu, no ale spoko, jak to mówią dobry żart tynfa wart.
 
Że co?? Co mówisz? Ship?? Te obrazki miłosne i pełne słodyczy mam wstawiać? Chyba cię pogrzało. Przepraszam was, ale ukryty sufler twierdzi, że tradycja nakazuje wrzucenie shipa. Figa tam z tradycją! Kończymy to teraz!
 
Tak więc to by było na tyle. Pora rozpocząć nowy tydzień, miejmy nadzieję pełen przygód i ciekawych historii. Kłaniam się nisko i życzę miłego dnia.
 
PS Ciekawostka, to podsumowanie usunęło mi się w trakcie pisania i jest nieco krótsze niż zamierzałem, gdyż nie chciało mi się siedzieć po nocy.
 
 





10 komentarzy:

  1. Prawie tak dobrze ci to wyszło jak Polineksowi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szopia Inkwizycja znajdzie tego heretyka i wypatroszy. Słowo Inkwizycji

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagadka nie jest taka prosta, jak może się wydawać. Tak mało poszlak, tak wielu podejrzanych...

    OdpowiedzUsuń