mnie nie widać! yay!

piątek, 4 sierpnia 2017

"Ten fandom jest nieobliczalny!" - Zwierzęce Memy #11

btw spoko film, polecam

Here comes dat boi! Spoźniony ale jednak, wybaczcie, że trochę póżniej, ale lapek był w serwisie, bo się wyłączał co chwilę, a przy okazji worda naprawili. Nie przedłużajmy już więc i zaczynajmy! (bo się spieszę)


Jak w temacie, uważam, że nasz fandom jest nieobliczalny, naprawdę nie mam pojęcia czego mogę się po was spodziewać, przykładowo na naszym blogowym Discordzie zawsze znajdzie się jakaś dziwna sytuacja, serio, czasem boję się tam zaglądać (also zachęcam nowych do przyjścia, nowe pyszczki zawsze mile widziane)

(no comment)

Z drugiej strony jest jeszcze ten zagraniczny fandom... ci to są dopiero agenci! hah! Tam takie tematy czasem lecą, że nie mógłbym tutaj o tym pisać, a Polineks Mr.B by mnie wysłał na Kredkową plantację na prostowanie bananów...

like he said

Pragnę też wspomnieć także o... ej... słyszycie to? Jakby szum jakiś... jakby woda się przelewała... O NIE!!! TO POWÓDŹ! RUN FOR YOUR LIVES!

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊







Autor: Pogromca Mafii (no serio, tak się podpisał)

Połączenie: kodowanie standardowe

Zastrzeżenia: nie dla pesymistów

Uwagi: Memy mogą wywołać skrajnie różne reakcje obywateli. Autor nie odpowiada za wynikłe z ich użytkowania problemy. Memy mogą zawierać informacje zastrzeżone przez mafię i ukryte treści do odczytania przez pana Be. Autor wcale nie pisze tego z przyłożoną do skroni lufą. Życzę miłego oglądania.

Memy w załącznikach, nie powinno być problemu z pobieraniem... chyba że mafia włączy zakłócenia, ale za to nie odpowiadamy.

Ukryta treść dla tej małej ryjówki:

George Orwell

ratunku!

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊


Autor: Gall Anonim (ale i tak wiemy kim jesteś)
ZEMYT!

Nawet nie próbuj kończyć tej serii z memami, nawet nie wyobrażasz sobie jakie konsekwencje cię czekają.

Pomóżcie, ja tu tonę!!!

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
Autorka: Clariss39
bul bul bul...
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
Autorka: Rarity (ta Rarity)
Postanowiłam wziąć udział w zalewaniu Cię memami i stworzyłam mema blogowego. Jest w 100% prawdziwy, też stanowi nienachalną aluzję ^^
Pozdrawiam,

Wiedziałem, że to spisek, także pozdrawiam - dopowiada Kideł będąc już pod wodą...
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊



huh? Gdzie ja jestem? Czy to był sen i dlaczego tu jest tak biało?
- Jesteś w szpitalu i właśnie cię uratowaliśmy z powodzi i--

ugh! Nikt nie może byś idealne... No nic, umrę kiedy indziej-- ekhu khu... Pamiętajcie, że memy wysyłacie na maila thekideu@gmail.com, tymczasem zmieniamy nieco format zabawy. Od dzisiaj macie do dyspozycji aktualizowaną przezemnie co tydzień bazę teł. Więcej memów = Więcej postów = Dłuższe życie bloga

I TY MOŻESZ ZOSTAĆ MEMIARZEM!

Do rodzinki dołącza Clawhauser (wolę anglojęzyczne nazwy)

tak wyglądała moja twarz jak zobaczyłem ten ogrom memów o.O



Dzięki za memy i do zobaczenia ^^

7 komentarzy:

  1. Przyznać się który cwaniak się zwie pogromcą mafii??? I jak mam zareagować na te ukryte przekazy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak nowy post. I nie ma to jak oglądać memy robione przez innych bo ty jesteś zbyt leniwy żeby cokolwiek zrobić

    OdpowiedzUsuń
  3. No seria ruszyła, całkiem sporo tych memów przyszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież w Polskiej wersji to też jest Clawhauser...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma memów: źle.
    Jest dużo memów: źle.
    No zdecyduj się Kideł :v

    OdpowiedzUsuń