mnie nie widać! yay!

niedziela, 9 października 2016

Fanfic: Lisica z defektem


Mam dziś przyjemność przedstawić wam kolejne opowiadanie autorstwa Evki pt. Lisica z defektem. Tytuł brzmi tajemniczo? Mam nadzieję, że zachęcająco, jak widzicie autorka naprawdę się zaangażowała - jako obrazek tytułowy widzicie jej własny rysunek, druga ilustracja w rozwinięciu posta.

Od autora: "Lisica z defektem" jest fanfickiem wzorowanym na pierwotnej wersji Zootopii. W czasie jej pisania mocno wspieram się na wyciętych scenach i concept artach, więc niektóre fragmenty (na przykład taming party) mogą wydać się wam znajome. Proszę o napisanie uwag odnośnie popełnionych przeze mnie błędów, zarówna stylistycznych jak i gramatycznych.

Tagi zaproponowane przez Evkę: [Slice of Life], [Dark], [Mature], [Sad].


 

P.S. Jeśli nie mieliście okazji przeczytać poprzedniego opowiadania autorstwa Evki pt. Incydent, znajdziecie je tutaj.

4 komentarze:

  1. Drugi obrazek: Małe stópki - królowe balu. Jakieś zdeformowane dziecko? Pfff :/

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest... naprawdę dobre! Kiedy można się spodziewać kolejnych części?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę, ale chwilową mam mały zasuw i robię kilka rzeczy jednocześnie winc ten... No Poczekacie.

      Usuń