mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 10 października 2016

Nick w damskich ciuszkach + KT



Dobrze przeczytaliście tytuł, ten filmik stanowi kompilację obrazków z lisem w sukienkach i innych elementach garderoby uznawanych powszechnie za kobiece. Ale skoro ustaliliśmy już, że Nick we wszystkim wygląda wspaniale, a w dodatku podkład muzyczny jest jak najbardziej na temat, to czemu by nie obejrzeć?

Komentarz Tygodnia ponownie okazał się być Konwersacją Tygodnia. I jak ja mam to rozumieć?


Czy wyróżniony został Kideu za pełne gorzkiej prawdy spostrzeżenie dotyczące natury internetu?
Czy Mere za odpowiedź godną prawdziwego informatyka?
A może Małga, dokonująca świetnej analizy psychologicznej typowego admina na FGE?
Lub w końcu W. Browar, w jakże dyskretny sposób wykorzystujący błyskotliwość innych?
Na szczęście to nie matura, więc każda interpretacja jest dozwolona.

To jeszcze nie koniec, ponieważ mam dziś dla was ciekawy link. Jeden z naszych czytelników, Kabson, postanowił napisać recenzję specjalnej, kolekcjonerskiej edycji Zootopii na Blu-ray. Wydanie jest bardzo dopracowane i obfite w bonusy, więc zachęcam do zapoznania się z nim tutaj.

11 komentarzy:

  1. A teraz konkurs : W czym Nick wygląda źle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie próbowałam wyobrazić sobie Nicka w sandałach ze skarpetkami, co prawda to tylko moja wyobraźnia, ale nawet w tym wydaje mi się wyglądać dobrze :P

      Usuń
  2. A w stringach i z czepkiem xd ? 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraziłem to sobie...
      I tak, o dziwo w tym też wygląda dobrze.

      Usuń
  3. Bosze... Teraz zaczynam świrować: Damski strój kąpielowy, najgorszy możliwy makijaż, i w niektórych miejscach pofarbowany na zielono ! Teraz jest źle!? * sorki za wykrzykniki ale powoli zaczyna mnie to denerwować

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie wiem. Może Nick w jednym z tych dziwniejszych strojów Lady Gagi?

      Usuń
    2. A gdyby założył czarny smoking, do tego brązowe derby, beżową koszulę w prążki, wąski, szary krawat w kratę i fioletową poszetkę w zielone kropki? Przy czym oczywiście mankiety koszuli nie wystaje spod marynarki, a spodnie są za długie i się nieestetycznie marszczą? Mnie ten zestaw chyba przekonał: http://orig10.deviantart.net/827c/f/2012/253/8/6/rarity__call_the_fashion_police___wallpaper_by_tadashi__kun-d4sm80i.png

      Usuń
  5. Finnick = Phil ?
    Przcierz to mój pomysł, ja... ja to wczoraj zaczęłam rysować! I byłam taka dumna że wymyśliłam coś tak super! A teraz oni ukradli mój pomysł, to jest straszne, straszne, STRASZNE! Będę przez to chyba płakać! Wy, wy złodzieje pomysłów!

    OdpowiedzUsuń