mnie nie widać! yay!

środa, 19 października 2016

Zestaw filmików z Zootopii


Hej! Dziś dla odmiany mam zamiar zaprezentować wam kilka filmików, które po długich poszukiwaniach udało mi się wydobyć z czeluści YouTube'a. Nie było to łatwe, dlatego tym bardziej mam nadzieję, że do nich zajrzycie. Jest animatic, music video i dziwne coś, co pozwala nam się pośmiać z Nicka. Każdemu wedle upodobań.



W powyższym filmiku, podobnie jak w ciepło przez was przyjętym Shut Up and Dance, pod pewne (bez wątpienia starannie wybrane) sceny podłożona została piosenka, tym razem Sparks Fly. Chyba nie znałam jej wcześniej, jednak przeszła pozytywnie test rarimetrem i mogę ją opublikować na blogu. Dla zainteresowanych: oryginał śpiewa Taylor Swift, w filmiku mamy cover autorstwa The Endless Summer.


http://andyourteeth.tumblr.com/post/151782726513/i-apologize-for-how-bad-this-came-out-i-didnt


Kłamałam. To zdecydowanie nie jest YouTube. Ale za to mamy ładnie narysowane kadry z serialu Once Upon a Time, w którym jedną z głównych ról gra Ginnifer Goodwin, czyli rzecz jasna Judy Hopps. W roli księcia z bajki Nick, czyli Jason Bateman. Choć tu został zdubbingowany przez Josha Dallasa, czyli Wściekłą Świnię. Jak to dumnie brzmi! Hmm, a może to Frantic Prince albo Pig Charming? Co o tym myślicie?



No dobrze, filmik nie jest najwyższej jakości, jak to wiem. Ale ta piosenka Enyi i spojrzenie lisa mnie rozbraja. Wybaczcie.

11 komentarzy:

  1. Rarimetr? Skala jak bardzo można zbliżyć się do bogini lub jej upodobać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba raczej przyrząd do mierzenia aprobaty bogini do danej rzeczy.

      Usuń
    2. A myślałem że bogini się zmęczyła boginiowaniem

      Usuń
    3. Zmęczyła się, dlatego ów tajemniczy przyrząd nazywa się rarimetr, nie boginiometr.
      Tak, mierzy moją aprobatę w skali od zera do czekolady.

      Usuń
  2. Nie chciało mi się oglądać....

    OdpowiedzUsuń