mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 19 września 2016

Shut Up and Dance (Aktualizacja)


Post pięciominutowy: przeglądając filmiki związane z Zootopią, udało mi się natknąć na kilka, którego o dziwo nadają się do publikacji. Oto jeden z nich, zapraszam więc do oglądania (bądź śpiewania, to też niezły wybór). A dodatkowo przedstawiam Komentasz Tygodnia.
Tym razem ponownie z Komentaszem do Komentasza Tygodnia:

W tym tygodniu miałem najtrudniejszy wybór Komentarza jak do tej pory, co w sumie dobrze świadczy o aktywności komentatorskiej. I jeszcze w dodatku pierwszy post, który przebił 100 komentarzy mimo usunięcia chyba ze 30. Podziękujmy Anirak/Anirakowi i Darth Viraxowi, i Off Topowi jaki panuje w komentarzach. ;)"


Tak, w szczególności serdecznie dziękuję Off Topowi, bez którego w sekcji komentarzy byłoby pusto i nudno. Tak trzymaj!

Aktualizacja:


Czyli rzućcie wszystko i przyjedźcie do Gdańska, zrobimy dyskotekę na plaży!
Innymi słowy: złośliwa Rarity pozdrawia znad morza.

26 komentarzy:

  1. Off Top zawsze spoko. Mogę się ogłosić mistrzem offtopowania?
    A odnośnie filmiku to jest niezły. Ma dość ciekawe efekty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny filmik, dobrze zmontowany.
    Będzie więcej? Jak tak, to się cieszę. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem. Może z Gazelą?
    PS. Serio, zmień sobie nick na "Cichy LennyFace".

    OdpowiedzUsuń
  4. O moja Rarity, racja! Przepraszam! Mam nadzieję, że nie uraziłem tym Nicka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Komentasz tygodnia po raz trzeci!
    Yay.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Podziękujmy Anirak/Anirakowi i Darth Viraxowi, i Off Topowi jaki panuje w komentarzach. ;)"
    A proszę bardzo, a co do "Anirak/Anirakowi", Anirak, zresztą wystarczy, że przeczytacie ten nick od tyłu i już macie moje imię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie mam cztery prace na Rysunkowe Wyzwania, przysyłajcie dalej :)

      Usuń
    2. Ja swoje prace prześlę za parę dni, najprawdopodobniej w przedostatni.
      Więc na pewno trochę więcej ci się uzbiera :).

      Usuń
  7. Ej, to mam blisko na imprezę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten filmik dobrze świadczy o przyszłości bloga i fanów zwierzogródu

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś taka zua, przez Ciebie teraz mam fazę na tą piosenkę i na okrągło ją słucham :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadłam we własne sidła, robię dokładnie to samo.

      Usuń
  10. Fajny filmik <3

    I heej, no nie! A ja dopiero co wróciłam z wakacji w Gdańsku! Mieszkam na drugim końcu Polski, więc... Z imprezką proszę zaczekać na kolejny wakacyjny wrzesień, to się załapię~! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mieszkam na drugim końcu Polski, dlatego właśnie Trójmiasto mnie tym razem skusiło. No i zoo <3

      Usuń
    2. Awww! Ja z mojego wyjazdu jestem bardzo zadowolona, chociaż wiadomo, że z dojazdem było trochę zabawy. Zoo też miałam w planach, ale już nie zdążyłam... :C

      Usuń
    3. Zoo akurat warto zobaczyć, zajmuje spory teren, więc i wybiegi zwierząt są odpowiednio duże (lwy mają aż 2ha). Dojazd miałam właśnie prosty - wsiadłam w Pendolino i po paru godzinach byłam na miejscu. I nawet herbatką poczęstowali ^^

      Usuń
    4. Awww, to fajnie! :D
      Muszę po prostu jeszcze wrócić i pozwiedzać wszystko to, czego nie zdążyłam! 4 dni to zdecydowanie za mało...
      Ja musiałam z mojej miejscowości dojechać do większego miasta, przenocować, a potem jechać tak nieco ponad 7 godzin do Gdańska, a w drodze powrotnej z dodatkową przesiadką w Warszawie. Ale warto było <3

      Usuń
    5. O ile mnie pamięć nie myli, to też byłam w zoo w Gdańsku. W Warszawie też. Ale te we Wrocławiu pobija wszystkie na głowę :)

      Usuń
  11. Super pomysł na litery na piasku 😃
    Pozdrawiam MK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym jeszcze wpadła na niego przed zachodem słońca... ;)

      Usuń