mnie nie widać! yay!

niedziela, 11 września 2016

Muzyczne, muzyczne, muzyczne fanarty #57

Judy słucha dziś muzyki, a my weźmiemy z niej przykład. Tak, nadszedł czas na kolejną edycję muzycznych fanartów, tym razem jednak bez tematu przewodniego. Z jakiegoś tajemniczego powodu połowa piosenek pochodzi z filmów Disneya, pewnie wcale nie dlatego, że je ciągle śpiewam. Wcale a wcale. Tradycyjnie do każdego obrazka dodałam w jakiś sposób powiązany z nim cytat, nietradycyjnie pod cytatem jest filmik z YouTube. Z linkami było więcej roboty zarówno dla mnie, jak i dla was, więc zdecydowałam się tym razem na trochę odmienną formę.



Wzbraniasz się nieszczerze,
Uczuć nie potrafisz wyznać.
Nas tym nie nabierzesz,
Co dopiero zaś mężczyznę!
Popatrz prawdzie w oczy, on cię zauroczył
Kochasz go, go, go i już!

Natalia Kukulska - Ani słowa (Herkules)



Zawsze tylko śnię
Niech wreszcie ten sen nie będzie snem
Proszę, zostań tu
Nie wracaj do snu
Na jawie mi mów
Jak w każdym ze snów
Że kochasz mnie

Małgorzata Długosz i Jacek Borcuch - Znam ze snu (Śpiąca Królewna)



A w niej zabiło małe serce
Co nie jest taką prostą sprawą
I śniła że dla niego tańczy
A on ukradkiem bije brawo

Magda Fronczewska - Laleczka z saskiej porcelany



Choć może miejsca są ciekawsze
Chcę być tutaj - być z Tobą
Na zawsze
I jeśli znajdę się sam nie wiem nawet gdzie
To też będziemy razem
Już zawsze na zawsze...

Janusz Panasewicz i Kuba Molęda - Już zawsze, na zawsze (Kubuś Puchatek)



Ona ogląda się za tymi
No wiesz, lepiej ubranymi
Och to prawdopodobnie geje
Tak, taką masz nadzieję.
Wydasz ostatnie zaskórniaki
Bo chcesz nadrobić braki
A ona wzrusza ramionami
Więc przykro ci czasami.

Zbigniew Zamachowski i Grupa MoCarta - Kobiety jak te kwiaty



Brać się do roboty, wroga bić już czas
Widzę zamiast mężczyzn mnóstwo bab wśród was
Takiej bandy nikt nie zlęknie się
Zadrżyjcie więc na dźwięk tych słów
Mężczyzn z was wkrótce sam zrobię znów

Maciej Molęda - Zrobię mężczyzn z was (Mulan)



Kiedyś ludzie uwierzycie w bezgraniczną moc miłości
Pies na baby spędzi życie z kobietą przy kości
A jak odejść będzie trzeba w jakąś wiosnę albo lato
Wezmą ich do psiego nieba, bo zapracowała na to...

Baba na psy, baba na psy
Ten świat cały psu na budę
Baba na psy, baba na psy
Zwłaszcza na rude

Artur Andrus - Baba na psy



Patrz, patrz, wielkie słońce światłem biegnie, sypiąc złote skry.
Jak zwycięzca i bohater biegnij, bracie tak i ty.
Radość tryska z piersi Ziemi, radość pije cały świat.
Dziś wchodzimy, wstępujemy na radości złoty ślad.

Chór Filharmonii w Sydney - An die Freude / Oda do radości*


*nie udało mi się znaleźć satysfakcjonującego mnie wykonania po polsku.

Matematyczne podpisy źle, brak podpisów też źle. Jeśli piosenek także nie lubicie, to ja już nie wiem, co zrobię. Pomysły mi się kończą.

23 komentarze:

  1. Jakieś to nie takie. :D He he żartuje. Mnie się podobało i mi humor z rana poprawiło. Zwłaszcza tańczący Bogo, Bogo z uszami no i piosenka z "Mulan".

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mówiłem, że matematyczne podpisy to źle, tylko ich nie ogarniałem. A muzyczne podpisy to dobry pomysł.
    PS.Gdzie "Kolorowy wiatr"?

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie jakieś to nie za bardzo, postarajcie sie tam w tej redakcji zaspokoić leniwego czytelnika który na wszystko narzeka!

    No i fajny post oczywiście :>

    OdpowiedzUsuń
  4. SŁASICE I ŁONIE! SŁASICE I ŁONIE!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fanartowo i muzycznie :)
    Czyli po prostu relaks!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli muzyczne też nie pasi, to niech ktoś widowni poprowadzi blog ;V

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja wole matematyczne podpisy :( bo muzyki nie słucham niestety
    choć fajnie popatrzeć na kolejne świetne arty i teksty piosenek
    ( pisze to odrabiając matmę XD )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak jestem szczęśliwy z tego że ktoś się zorganizował i wrzucił tutaj wpis ;) dzięki

      Usuń
    2. Hmm, takiej wypowiedzi się nie spodziewałam.

      Usuń
    3. Qwass, zmień nick na Hiszpańska Inkwizycja

      Usuń
    4. Nikt nie spodziewa sie Hiszpańskiej inkwizycji!

      Usuń
    5. nie będę zabierał ludziom pracy jestem randomowy a nie chamski ( a przynajmniej usiłuje ;) )

      Usuń
    6. Nikt się nie spodziewa Qwaśnego Randoma!

      Usuń
    7. no bywa no
      jeszcze tylko se muszę jakiś obrazek wstawić XD

      Usuń