mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 14 listopada 2016

Półrocznica FGZ Forum

Wesoły nam dzień nastał. Oto właśnie dziś, a może wczoraj mojemu naszemu forum wybiło pół roku. Właśnie w maju jakiś królik z bliżej nie określonym imieniem, za namową pewnego lisa, podobno rudego, ale to nic pewnego, postanowił założyć forum.


Przejrzyjmy statystyki na dzień obecny:

Liczba postów: 2305

Liczba tematów: 145

Liczba użytkowników: 10 63

Jak dla mnie w miarę sukces. No tak częściowo. Całe szczęście Shoutbox żyje i jest miejscem niesamowitych dyskusji, które zmieniają nasze życie i odkrywają prawdę o świecie.

A jakieś podsumowanie tej półowy roku? Najlepszy okres to zdecydowanie maj – czerwiec, kiedy to forum tętniło życiem. Pojawiała się masa tematów i nowych użytkowników oraz pojawił się pierwszy fanfik (i to mój). Dyskusje na temat filmu były toczone dość długo.
Lipiec – 1 poł. sierpnia to z kolei okres stagnacji, co można tłumaczyć początkiem wakacji. Trzeba przyznać wszystko zamarło, a ja przechadzałem się po pustkowiach, od czasu do czasu widząc jakieś nowe posty.


18. sierpnia to dzień przełomowy. Wtedy to zarejestrował się pewien jegomość. Nazywał się Darth Virax i sprawił, że następne półtora miesiąca stało się drugą „złotą erą” lub „erą off-topu”. Liczba postów z jakiś ośmiuset wystrzeliła do dwóch tysięcy. Odznaczyłbym go za wybitne zasługi, ale tego nie zrobię, bo ktoś wyjadł wszystkie medale, a tym kimś był Polineks Brind (na kogoś być musi). Tak czy inaczej, ożywił się SB, który jak już wspomniałem, stał się miejscem dysput na wiele zmieniających życie tematów.



Ostatnie dwa miesiące to z kolei kolejny okres wyciszenia, choć nie aż taki, jak ten lipcowy. Shoutbox działa jak najbardziej poprawnie (dzięki takim osobom jak PanX czy szara stokrotka), a prawie codziennie pojawiają się jakieś nowe posty (choćby Kabsona). Nie jest źle, ale mogłoby być lepiej <odkaszluje> to wina Merego <odkaszluje>. Muszę coś zrobić z tym kaszlem.

Tak więc, mimo że forum zostało jakby zapomniane przez wielu, to nadal żyje i ma się dość dobrze, a w najbliższym czasie mamy nadzieję dojść do magicznej liczby 3000 postów.

14 komentarzy:

  1. Zamiast orderów awansuj Viraxa do moda (a mnie w zasługach dla orderów)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, teraz kombinujesz, bo ordery wyjadłeś!

      Usuń
    2. Ale skąd wy sie wogóle dowiedzieliście o tym

      Usuń
    3. Szczury.

      Bo miały konkurencję, ktoś inny im zabierał robotę

      Usuń
    4. Możliwe, naśle na te szczury straż miejską

      Usuń
  2. Dzięki za wyróżnienie! For Glorious Era Offtopu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli po prostu niech żyje kolejna półrocznica !

    OdpowiedzUsuń
  4. For Glorious For Glorious Zootopia!
    (... wiem, że to głupio brzmi :D)
    E, no to... chwała FGZ!

    OdpowiedzUsuń
  5. I pomyśleć, że dopiero po pół roku Polineks dostał admina. :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo dopiero wtedy postanowiłem przejąć władzę. Ave ja!

      Usuń
  6. O nawet ja mam niewielki wkład ;]Chwilowo katuję swoje nowiutkie PS4 Pro, więc jestem odcięty od internetów ;-) a miałem Wam zaproponować współpracę nad forum o filmach disney'a oraz dreamworks ale jakoś nie mam czasu na to ostatnio ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ... Czekajcie to wy macie jakieś forum?

    OdpowiedzUsuń