mnie nie widać! yay!

piątek, 11 listopada 2016

Pokemony w Zootopii + wyniki konkursu


Zastanawialiście się kiedyś, jak mieszkańcy Zootopii zareagowaliby na inwazję Pokemonów? Czy byliby przerażeni, pochowaliby się do domów? Czy służby porządkowe dałyby sobie radę w obliczu tak niespodziewanego kryzysu?
Pewnie nigdy nad tym nie myśleliście, ale to nie znaczy, że nie poznacie odpowiedzi na powyższe pytania. No chyba, że nie wejdziecie do środka posta, ale tego mi przecież nie zrobicie, prawda?

Clawhauser w roli zapalonego łowcy Pokemonów całkiem mnie przekonał. Uważam, że sprawdziłby się w tej roli i przyniosłaby mu ona wiele satysfakcji i radości.

Nadszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu, na który nadeszły aż dwa zgłoszenia. Oto i one:


[K]róli[k] nadesłany przez Janet J.



[K]siąż[k]i i jeszcze lepsze [k]siąż[k]i nadesłane przez Gnob[k]a.

W momencie ogłaszania konkursu zastanawiałam się, czy nie wyłonić zwycięzcy w drodze losowaniu, jednak ostatecznie odeszłam od tego pomysłu. Na pierwszy rzut oka widać, że Gnobk poświęcił sporo czasu, by wysłać interesujące zgłoszenie (z dobrego źródła wiem, że przeszkadzał mu w tym pewien [K]ot), dlatego też nagroda powędruje właśnie do niego. Gnobka znaczy, nie kota.
Gratuluję wygranej, a Janet bardzo dziękuję za wzięcie udziału w konkursie.

12 komentarzy:

  1. Hmm... Czy w Zootopii też był szał na Pokemon GO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak
      http://pre08.deviantart.net/b2a3/th/pre/i/2016/221/8/e/gonna_catch__em_all_by_dol2006-dadaqbt.png

      Usuń
    2. Pokémon GOŁ to chała.
      Zawsze tak mówiłam i zawsze tak będę mówić.

      Usuń
    3. Pingwinie. Uważam tak samo. Wolę poczekać na Sun/Moon aczkolwiek i tak jakoś męczą te stworki.

      Usuń
    4. Pokemon GOŁ było świetne!
      Uwierz mi, coś muszę robić, gdy jadę autobusem. Wtedy zamiast czytać, grałem w poki.

      Usuń
    5. Do klasycznej konsolówki się nie umywa. Go takie sobie. Ingress był lepszy

      Usuń
    6. Szara Stokrotko,nie mówię, że nie lubię Pokémonów, ale uważam, że Pokémon GOŁ jest... delikatnie mówiąc słabe. Powiedziałabym mocniej, ale nie chcę urazić Meratora.

      Usuń
  2. Gnobku, gratuluję wygranej! :)
    Wszystkim pozostałym dziękuję za wzięcie udziału!

    OdpowiedzUsuń