mnie nie widać! yay!

środa, 23 listopada 2016

The Art of Zootopia #3 Tundra Town


Wstawiam tego posta w imieniu rudegolisa22. On go napisał, ja tylko zadbałem o formatowanie docelowe i korektę. Uzgodniliśmy, że będzie się z nami dzielił swoimi tekstami właśnie w taki sposób. Zapraszam,
Mere

Witam po dosyć długiej nieobecności. Kontynuuję rozpoczętą przeze mnie serię "The Art of" i na kolejny ogień idzie zimowa dzielnica Zootopi, czyli Tundra Town - ojczyzna polarnych miśków i wszystkich zwierzaków, które lubią niskie temperatury, a także teren działalności Mr Biga, tutejszego gangstera. A więc zaczynamy!

Na granicy Sahara Square naszym oczom (i oczom Judy) ukazuje się potężny mur klimatyczny, który oddziela gorącą dzielnicę miasta od jej naturalnego przeciwieństwa, czyli dzielnicy arktycznej.
Tundra Town, bo tak się zwie owa dzielnica (u nas: Tundrówka) to gigantyczna, pokryta śniegiem i lodem dzielnica, w której nie mają czego szukać miłośnicy tropików, ale mile widziani są wszyscy amatorzy białego szaleństwa.

























O ile pamiętam, w pierwotnej wersji scenariusza filmu dzielnica ta miała większy udział w historii niż ma to miejsce obecnie. Dużą rolę odgrywała postać niedźwiedzia polarnego - Koslova, który miał chyba finansować nielegalny park rozrywki Nicka - Wild Times. Koslov miał posiadać nawet własny pałac i miał też być nieźle nadziany.








A pod czapką przyczajona Judy. :D






Jak chyba już pisałem wyżej, pierwotnie nie tylko Rainforest District miał swoją kolejkę górską:




Jak już pisałem, Tundra Town to także miejsce zamieszkania i działalności lokalnego gangstera - Mr Biga:












A teraz parę artów z poprzedniej wersji scenariusza:






Powyższe arty poddały mi pomysł na scenę w kontynuacji ;)
Aha, pokażę Wam jeszcze pojazdy, jakimi poruszają się tutejsi mieszkańcy:


 I to by było na tyle, a następnym razem: Rainforest District.



12 komentarzy:

  1. Jak widzę, zainteresowanie mizerne ;) - a mam już przygotowany Rainforest :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, ma 2 egzemplarze tego albumu w domu, dla mnie to nic nihil novi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało mi się znaleźć parę artów, których nie ma w art booku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodzi o wielkość fotek, czy o coś innego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tundrówka... Miałam to kiedyś, konkretnie u dziadka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post!
    Czy mur w Tundrówce próbuje naśladować ten z "Gry o Tron"? XD (Żartuję, wiem, że nie są podobne).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm ... ciekawe spostrzeżenie i może coś w tym jest? Oczywiście jako easter egg - czy jak to się pisze.

      Usuń
  7. Mnie najbardziej interesuje ta kolejka górska - ciekawe, czy obejmuje ona zarówno Tundra Town i Rainforest, czy są to dwie kolejki?

    OdpowiedzUsuń