mnie nie widać! yay!

czwartek, 17 listopada 2016

Fanarty, fanarty, fanarty #65 Kraje i epoki


Postaci z Zootopii nie zawsze są przedstawiane we współczesnych, znanych nam wszystkim strojach. Niektórzy artyści wolą przedstawiać je w innym ubraniu, pochodzącym z którejś z minionych epok bądź z jakiegoś dalekiego kraju. I takim obrazkom się dziś przyjrzymy.



Zaczynamy od starożytnego Rzymu, gdzie na tronie zasiada cesarz, będący lwem. Ciekawe, kto w takim razie pożera chrześcijan?


Strzeżcie się, niewierni! Nick i Judy ruszają na krucjatę, by zdobyć waszą ziemię, wasze domy i wasze serca!


Nie wydaje mi się, żeby wspomniani innowiercy byli szczególnie przejęci czyhającym niebezpieczeństwem, jednak chyba ich rozumiem. Kto właściwie boi się opancerzonego króliczka?


Na pewno nie kapitan Jack Sparrow! Bliżej niezidentyfikowana króliczka (bo przecież nie Elizabeth) też nie wydaje się zatroskana groźbami swojego alter ego.


Sprawdzaliśmy wygląd Nicka w sukience, a co powiecie na kimono? Ciekawa jestem, jak nazywa się i co właściwie robi to coś zwisające Judy z ucha.


Z Japonii przenosimy się do Meksyku, gdzie Nick i Judy wezmą udział w tradycyjnym tańcu Jarabe Tapatío.


Po podróży w przestrzeni czas na kolejną wędrówkę w czasie, która przenosi nas tym razem w czasy wiktoriańskie. Biorąc pod uwagę minę, Finnick świetnie nadawałby się do roli Scrooge'a w Opowieści Wigilijnej.

Źródło wyschło
Nie wiem, jaka epoka została tutaj przedstawiona, jednak wyobrażam sobie, że mamy do czynienia z parą, która poznała się właśnie na tańcach organizowanych na Południu na krótko przed wybuchem wojny secesyjnej. (Spoiler: Nick z niej nie wróci.)


Nigdy nie oglądałam Casablanki, a mimo to ten obrazek bardzo mi się z nią kojarzy. Czy ktoś może potwierdzić bądź zaprzeczyć moim przeczuciom?

14 komentarzy:

  1. Jak uwielbiam te dawne czasy.
    Tak poza tym.
    Pozdrawiam wszystkich studentów )w tym siebie) z okazji Międzynarodowego Dnia Studentów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A zimna wojna gdzie? ZSRR? No najciekawszych nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były jakiś czas temu w crossoverach. A tak poza tym, to wstawiam to, co ktoś inny narysuje. Więc wiesz, ołówek w dłoń...

      Usuń
    2. Ale czysty ZSRR I Zimma wojna? A poza tym ja nie rysuje(ale chyba będe musiał) ja pisze

      Usuń
    3. Był crossover z Wilkiem i zającem, uznałam to za nawiązanie do ZSRR ;P

      Usuń
  3. Nie podoba mi się Nick w kimonie. Możecie zacząć mnie szczuć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę, nie mam zębów.
      Pingwiny zębów nie mają.

      Usuń
    2. Ja będę cię szczuć. Ząbki mam bardzo ładne jak na smoka przystało.

      Usuń
    3. szczuć
      1. «podjudzać psa do gonienia i atakowania zwierząt na polowaniu»
      2. «podjudzać psa do gonienia i atakowania ludzi»
      3. «podburzać kogoś przeciw komuś»

      Widzę tu pewne anomalie językowe.
      (Chyba że się mylę)

      Usuń
    4. Ja jestem wilkiem, chyba wiem co to znaczy. Ale nie sugeruję że nie masz racji ;)

      Usuń
  4. Podobają mnie sie te obrazki

    OdpowiedzUsuń