mnie nie widać! yay!

czwartek, 10 listopada 2016

Rysunkowe Wyzwania#4

Cześć, oto kolejne Rysunkowe Wyzwania.  Zgodnie z sugestią Gnobka i Rarity, postanowiłam najlepszą pracę umieszczać jako obrazek tytułowy w następnym poście, by dodać elementu zaskoczenia:P Zapraszam do środka.



*NAJLEPSZA PRACA*

 "Z ciemną stroną mocy kojarzone są gwiezdne wojny, oraz Darth Vader. Uważany jest on za "tego złego, który chce zniszczyć jedi (nwm jak to się pisze). JEDNAK to jemu zabrano dzieci, jego nauczyciel odciął mu rękę. Chyba miał prawo się.. wkurzyć? Ale nie, jest uznawany za złego z powodu jego nieszczęścia. Takie sytuacje zdarzają się też w prawdziwym świecie, ludzie bezdomni są często uznawani za "brudnych, plugawych" itp. Ponieważ no, nie mają domu. Są nieszczęśliwi i tym samym uznawani za ciemną stronę mocy."

Przedstawiłam Wam fragment maila nadesłanego przez Evkę. Oraz oczywiście jej rysunek. Za sens obrazka postanowiłam postawić go na pierwszym miejscu:) Gratuluję.

Postanowiłam podjąć męską decyzję i zamiast tylko piać z zachwytu nad rysunkami, postanowiłam także dać rady, co można poprawić:P

Tak więc rady techniczne: Na Twoim miejscu, Evka, usunęłabym pustą przestrzeń pod postaciami. No i pokolarowałabym obrazek. Poza tym prawa łapka stojącego osobnika jest nieco niestarannie narysowana (z tej perspektywy to łapka lewa).

PS Przepraszam za białe podświetlenie w tym akapicie. Nie mogę go usunąć:/


Autor: Darth Virax

Nie no, ta mina Judy mnie powaliła:P

Uwagi techniczne: Czy głowa Judy jest nie za duża w porównaniu do reszty ciała? Uszy króliczki wyglądają nieco sztywnie. Nie mogę zidentyfikować, co to za przedmiot po prawej stronie rysunku, ale to pewnie kwestia mojego nieobeznania w Star Warsach :) A, i jeszcze miecz jest nieco krzywy i przydałoby mu się dać jakąś poświatę czy coś w tym stylu. Ale muszę pochwalić za kolorowanie i za ładny, estetyczny kontur.





Autor: Johnny

Rysujesz bardzo ładnie, więc do pierwszych trzech prac nie mam uwag (co najwyżej, żebyś spróbował pokombinować ze zrobieniem jakiegoś ciekawego tła). Co do powyższego obrazka to może dodałabym trochę kolorów do niego? I Nick wydaje mi się trochę nieanatomiczny (ale to może tylko moje widzimisię ;). poza tym wszystko w porządku.


Autor: Rarity

Kolejny rysunek by Rarity.  Uwagi: włosy wydają się nieco płaskie i może przydałoby się trochę cieniowania? Przyczepiłabym się do braku kolorów, ale wiem, że nie masz kredek :)



"Pewnego pięknego dnia, gdy świeciło słoneczko na niebie, ZUA Bellwether przejęła kontrolę nad Nickiem, Judy i ich kumplami. Stali się oni jej ZUYMI marionetkami..."


"Ponieważ tematem konkursu jest CIEMNA strona Mocy, narysowałam Finnicka jako DARK Pokémona, Umbreona. Wprawdzie nie wiem, czy Umbreon był dobry czy ZUY,  bo Pokémony oglądałam jakieś dwanaście lat temu... ale stwierdziłam, ze skoro to DARK Pokémon, idealnie nadaje się na ZUĄ postać."


"Nick natomiast stał się tym podłym i ZUYM Hansem, który udawał dobrego, a był ZUY..."


"A Clawhauser stał się Sithem z prawdziwego zdarzenia! :P"


"Gdy te ZUE postacie uporały się z postaciami dobrymi, nagle Judy się opamiętała izaczęła protestować przeciwko Bellwether. Wtedy też ZUA owca postanowiła się jej pozbyć. Zrobiła to za pomocą zdziczałego nicka, który z ZUEGO Hamsa zmienił się w ZŁEGO ZDZICZAŁEGO LISA. Rzucił się na Judy i...!
A dalej już nie poweim, bo by mnie ocenzurowali :P."

Autor: Lodowy Pingwin

Lodowy Pingwin znowu przysłał mnóstwo świetnych prac i oczywiście trudno wybrać najlepszą;) Co do uwag, to mam tylko jedną: Lodowy Pingwinie, rysuj Ty mi tła!!! Twoję prace są cudne, a tła tylko by je wzbogaciły :)


Autor: Mr. Kaktus

Witamy nowego uczestnika Rysunkowych:) 
Uwagi techniczne: Nick nieco bije po oczach, warto byłoby dać mu nieco bardziej stonowane barwy. Pieniądze i pistolet wyglądałyby lepiej, gdyby narysować je własnoręcznie. Krew wygląda nieco nierealistycznie, ale to zapewne wina Painta:) Przdałoby się także tło i cieniowanie.


Autor: Super Sweetie

No weź, Twoje prace są takie dobre, że nawet nie mogę się do niczego przyczepić. Jesteś taka ZUA. Ale przynajmniej mogę wstawić nadesłany przez Ciebie opis filmu! Aha!

"Zoo Wars Episode III: Revenge of the prey

Po trzech latach nieustannych walk nadchodzi koniec Wojen Drapieżników z Ofiarami.
Rada ZPD wysyła Finnick'a Kenobiego (Finnick Fennec), aby doprowadził przed wymiar sprawiedliwości generała Lionhearta (Leodore Lionheart),
przywódcę armii ofiar.
Tymczasem w Zwierzogrodzie kanclerz Bellwether (Dawn Bellwether) rośnie w siłę.
Jej daleko idące polityczne zmiany przekształcają pogrążoną w wojnie Republikę w Zwierzogrodzkie Imperium, zaś ona sama ogłasza się Imperatorką.
Okazuje się, że ma wielką moc.
Wyznaje swojemu najbliższemu sprzymierzeńcowi, Nickowi Skywalkerowi (Nick Wilde), prawdziwe źródło jej pochodzenia.
Zwabiony potężną mocą Skywalker przechodzi na Ciemną Stronę i staje się złowrogim Darthem Wilde."


No dobrze, to tyle na dzisiaj. Autorom tradacyjnie grataluję. A oto następny temat:

Redakcja FGZ

Wasze zadanie: narysujcie jednego, kilku lub wszystkich redaktorów bloga jako zwierzęta. Przynajmniej się pośmiejemy:D 

Termin wysyłania prac do 20 listopada do godz. 8.00 rano.

16 komentarzy:

  1. Jak narysuję boginię, to stanę się automatycznie brony?


    (Wystarczy już, że oglądam poniacze okazjonalnie na TVP ABC, kill me plz .-.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, staniesz się:P

      Usuń
    2. Za późno.

      Wena mie naszła, wstępny szkic z kucem już jest ;-;

      Jak nazwać kogoś kto jest i furry i brony? Brono-furry? Furrony?

      Wait a minute...

      Czy ja właśnie rozgryzłem zagadkę nazwy Cichego? Czy pojawi się wyrwa czasoprzestrzenna i zniszczy cały znam wszechświat? Czy Faceci w Czerni istnieją i nas uratują? Tego wszystkiego dowiecie się tuż po przerwie, bo mój mózg płonie!

      Usuń
    3. Zagadka nazwy Cichego polega na tym, że ja ją wymyśliłem, ale nie mów nikomu... :D

      Usuń
    4. Nigdy
      Tak
      Szybko
      Nie
      Zrobiłem
      Pracy
      W
      Takim
      Tempie

      Usuń
    5. To uczucie kiedy przeczytałeś coś czego nie powinieneś....

      Usuń
  2. Dopiero teraz do mnie dotarło, że zepsułem głowę Judy! Kurczę, a myślałem, że to jej stopy mi źle wyszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS.A do kiedy termin wysyłania prac?

      Usuń
    2. Brawo ja:P Oczywiście musiałam zapomnieć. Już aktualizuję.

      Usuń
    3. A to coś po prawej stronie miało być tym: http://vignette2.wikia.nocookie.net/starwars/images/b/b7/MSE-6_btm.jpg/revision/latest?cb=20080318141837

      Usuń
  3. Woah :_: Moja praca *najlepsza*? Chyba się popłaczę. Odnośnie kolorowania, zwykle koloruję; ale ten rysunek miał być trochę "inny". Boże nie usunęłam "pustki" :_:

    Pozdrawiam redakcję, Evka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Johnny, twój pan B jest genialny.
    Chylę czoło :)...
    PS: Czy jest tu jakiś znawca Poków, który by mi powiedział, czy DARK Pokémony są ZUE? Bo ja nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie tak, praktycznie nie. Mają że tak powiem ciemną osobowość. Są mroczne i ciężko je zrozumieć. Weź takiego Darkraia. Umbreon to bardzo pomocny stworek. Poza tym trzeba przyznać że wyglądają świetnie.

      Usuń
    2. Dzięki wielkie za odpowiedź :).

      Usuń