mnie nie widać! yay!

piątek, 25 listopada 2016

Wyróżnieni twórcy: DotoMomo + bonusy


Z serii: Mało, bo artysta mało narysował, ale zrobił to tak dobrze, że muszę wstawić. I liczę, naprawdę liczę, że narysuje więcej!
Pomijając ten świetny obrazek tytułowy (który może posłużyć także za ładną tapetę), mam dla was krótki komiks od DotoMomo (chyba taki ma nick... tak), osadzony w realiach jednej z wcześniejszych wersji Zootopii!




Uwielbiam w tym komiksie kreskę, sposób ukazywania emocji postaci, świetne tła...


Naprawdę szkoda, że jest tego raptem parę stron! Podobnie żałuję, że autor nie robi większej ilości obrazków jak ten tytułowy z Nickiem i Judy.


Nietoperz - dostawca gazet nie boi się nawet najgorszej pogody. Ech, w końcu w tej dzielnicy to norma, prawda?


Gazeta hałaśliwie spadła na dół, prosto do...


...kryjówki wczesnozootopijnych przyjaciół Nicka. Jak widzicie, niektórzy zniknęli, inni przybrali nowe role, a sytuacja drastycznie się zmieniła.


Finnick jak zwykle w formie. Nie daje tajemniczemu "komuś" żadnych szans. Możemy podejrzewać, że chodzi mu o Nicka, który... zdejmuje obroże niewinnym drapieżnikom!


Naprawdę żałuję, że Honey nie pojawiła się w filmie. Z drugiej strony, gdzie by ją tu wcisnąć? No właśnie... nie da się!


Wow, ten Nick to jakiś rycerz na białym koniu! Każdemu pomoże, nawet pracę załatwi!


WTEM!


Oto i on! Tak!
I właśnie w tym najlepszym momencie... autor przestał rysować.
Okropny autorze, dlaczego?! Ja chcę więcej!


Tak w kwestii tapet na telefon, skoro już zahaczyłem dziś o ten temat, to skoro DotoMomo tak mało dla nas przygotował, to ja dodam do posta:

Dwie tapety od Treevila




Ten komiks z tego źródła o życiu w fandomie Zootopii. 100% prawdy!





Prawda, że cała prawda? No naprawdę!

I na koniec, ponieważ święta zbliżają się wielkimi krokami (czyli już za równy miesiąc), macie ode mnie ten słodki mikołajkowy obrazek!


Tak naprawdę to nie mój obrazek, ale przynajmniej źródło podałem, więc jestem kryty!
To by było na tyle w dzisiejszym poście! Wybaczcie, że jest trochę krótki i chaotyczny.

23 komentarze:

  1. http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_Iam93V0dSoQJVBVRsoZGDxmpMCo0nKZu.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komiks to sama prawda.
    Gdzie jest toaleta?

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło sie jest odprezyc przy poście po próbnych egzaminach

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie że te 2 tapety już były na blogu, ale mogę się mylić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry ten post! I ostatni obrazek! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Komiks idealnie opisuje rzeczywistość! XD
    Tylko czy to coś złego?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj leci Zwierzogród na HBO o 19:00

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieeeeeee maaaaaam weeeeeenyyyyy dooooo koooomeeeeeennnnntoooowaaaaaniaaaa pomózzzzzż ktooooś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *nie pomaga*
      #MUHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAAHAHAHAHHAHHHHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAH
      Hahahahahaahahahahahahahaah
      haha
      ha...

      Usuń
    2. Virax i jego szczerość... Bezcenne

      Usuń
    3. Owych Virax to dziewczyna...

      Usuń
    4. @Raaawrr
      Serio? Nie wiedziałem. Ale cóż, mogłem przeoczyć takie rzeczy... :-P

      Usuń
  9. Ten komiks jest taki prawdziwy... Przez tą Zootopię już zawsze będę zastanawiać się jakie zwierzęta mogły by grać zamiast aktorów w różnych filmach

    OdpowiedzUsuń