mnie nie widać! yay!

wtorek, 15 listopada 2016

Maskotka bloga

Witajcie! Oto kolejny post, w którym to Wy będziecie mieli okazję stworzyć nową, oryginalną postać.
Po podliczeniu głosów okazało się, że najwięcej osób chce na maskotkę zwierzę należące do psowatych. Poszukałam w internecie najbardziej znanych przedstawicieli tej rodziny. Więc, nie przedłużając:

Maskotka ma być:

A) wilkiem,
B) szakalem,
C) kojotem,
D) fenkiem,
E) lisem (może wydawać się nieoryginalne, ale zawsze można nadać mu niezwykły wygląd itd.)

I uwaga, jeżeli znacie jakiegoś innego przedstawiciela psowatych, na którego chcielibyście zagłosować, napiszcie jego nazwę w komentarzu. Pozostali czytelnicy również mogą na niego głosować, wpisując pod propozycją znak "+".

No to chyba wszystko. Głosujcie na to, co chcecie!

A, i jeszcze mój głos: B.

32 komentarze:

  1. Głosuję na A,D i E, bo pomysła mam dobrego na nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. C, zrobimy Zwariowane Melodie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonała mnie Twoja argumentacja, ale skoro kojot i tak nie ma szans na wygraną, to zagłosuję na D.

      Usuń
  3. A jesteśmy w Polsce więc AAAAAAA
    Czy ktoś wreszcie zrobi prawdziwego Geralta z Rivi?

    OdpowiedzUsuń
  4. F - szopowate


    Oh, wait, nie ma ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, po głębszym rozmyślaniu

      D - fenek

      Usuń
  5. Gdy mi smutno, gdy mi źle
    szakal jest spoko, biorę B.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmieniam głos na D, fenka przebierzemy za Speedy'ego Gonzalesa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Liczę na wilka ! Chyba wiadomo dlaczego

    OdpowiedzUsuń