mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 7 listopada 2016

Melodie Gazeli #6 + KT


Wpadły mi ostatnio w łapki jeszcze dwa covery Try Everything, postanowiłam się więc nimi z wami podzielić. Niezbyt umiem je skomentować, dlatego po prostu je wstawię i pozwolę przemówić muzyce.




Nie zapomniałam oczywiście o Komentarzu Tygodnia, który decyzją Gnobka tym razem ponownie jest autorstwa naszego królika i imperatora Mere (albo Mereratora, jak kto woli).


Ok, w takim razie czekam na wasze najgłębsze sekrety w komentarzach - w końcu nigdy nie opuszczą tego bloga!




Prawda?

6 komentarzy:

  1. Sekrety? Jakie sekrety? Ja nie mam nic do ukrycia *nerwowo chowa rękę za plecy*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sekrety, powiadasz? No dobrze...
    Jestem Batmanem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak naprawdę, to ja wybieram Komentarze Tygodnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! To nie może być prawda! Zniszczyłeś mój cały światopogląd! Teraz już nie wiem, co jest prawdą, a co nie! Nie wiem już nawet kim jestem! (A nie, to jednak wiem: jestem Batmanem lub Królewną Śnieżką) Próbuję poskładać to wszystko, ale nic nie ma sensu. Idę się pociąć mydłem w płynie...

      Usuń