mnie nie widać! yay!

niedziela, 6 listopada 2016

Interesujące tweety Richa Moore'a #7


Interesujące tweety to podobno jedna z waszych ulubionych serii. Jestem pewna, iż Rich Moore byłby wzruszony podobnym oświadczeniem, jednak ze względu na niepopularność Twittera w Polsce prawdopodobnie nigdy się o tym nie dowie. No cóż, tony pochwał za wyreżyserowanie Zootopii będą musiały mu wystarczyć. A za co właściwie my go tak lubimy? Przekonajcie się poniżej.




Sir, mam pytanie, o czym szepczą te dwie w czasie ceremonii ukończenia szkoły przez Nicka? Wygląda, jakby było to coś o Nicku i Judy.




Wierzę, że ta niedźwiedzica polarna mówi: „Dziewczyno, jak ja shippuję tego lisa z królikiem!".
Jasne, bo kobiety wyłącznie plotkują o tym kto, z kim i dlaczego. Nie mogą rozmawiać o wystawie malarstwa, na której ostatnio były?



Gdzie żyłaby hiena w Zootopii?
Hieny mieszkają w całej Zootopii. Jest nawet kilka w Barkham Asylum.
Nie jestem pewna, czy hieny szczekają (nie należą wcale do psowatych), jednak muszę oddać pokłon za sprytną grę słów. Obowiązkowy obrazek z Batmanem:


Czy Bellwether żałuje za swoje grzechy?
Nie jestem pewien. Chyba musimy poczekać i dowiedzieć się w przyszłości.
Piękny unik, panie Moore. Ja jednak mam przeczucie, iż Bellwether żałuje tylko jednego - że dała się złapać. Zaś plan ucieczki już powstaje...



[Jakoś nie zapisałam treści pytania, ale tym razem jest dość oczywista.]
Na szczęście wujek Terry w pełni wyzdrowiał i zaczął uprawiać kapustę we wschodnim Bunnyburrow.
Całe szczęście, że zatrucie skowyjcami także na króliki nie działa permanentnie. Jednak mam pytanie: czemu kapusta? Nie mógł uprawiać marchewki jak każdy porządny królik?



Jak wybraliście Josha do zagrania tej świni?
Josh zaimponował nam swoim porkfolio.
Niestety, nie udało mi się wpaść na żaden sposób, by porkfolio przetłumaczyć. Tak czy inaczej, mam na ten temat inną teorię. Josh po prostu spodobał się Howardowi!

     [Źródło] 

Jako bonus jeszcze jeden tweet, tym razem od Byrona Howarda.


Zostałem zapytany o to, na kim wzorowaliśmy Judy i Nicka: dla Nicka był to Cary Grant, dla Judy postaci (nie realni ludzie): Leslie Knope i Superman.
Możecie nie wiedzieć, ale aktor Cary Grant był głównie znany z wypowiedzenia słów Judy, Judy, Judy. I to mimo faktu, że nigdy tak naprawdę ich nie wypowiedział. A niezależnie od tego, co mówi reżyser, my wiemy lepiej, którzy bohaterowie zainspirowali twórców w trakcie projektowania postaci:

5 komentarzy: