mnie nie widać! yay!

środa, 14 września 2016

Ankieta dotycząca wieku


Tak tylko próbuję zauważyć, że... na blogu pojawiła się ankieta!
Niczym w średniowieczu internetu pytamy was, ile macie lat po to, by wiedzieć do kogo piszemy i jakie treści będą Wam bardziej odpowiadać.
Sam jednak w ankiecie zagłosowałem, bo jednak bloga czytam!

Nie, zwycięstwo opcji 18+ nie sprawi, że zaczniemy tu wstawać materiały dla dorosłych. 

Chociaż mogę zdradzić, że przypadkowo znalazłby się na blogu komiks, który choć zaczynał się niewinnie, to kolejne strony nie mogłyby się ukazać...
Na szczęście czujne oko Merego... czuwa.

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Uważajcie, bo zrobię Igrzyska Śmierdzi.

      Usuń
    2. Wojna to pokój!
      Wolność to niewola!
      Ignorancja to siła!
      Przyjaźń to magia!
      Magia to herezja!

      Usuń
    3. Więc Przyjaźn to herezja!
      A Dobro jest pocieszeniem!

      Usuń
    4. Dokładnie tak jest! To są zasady ZOOSOC-u.

      Usuń
    5. Rok 1984 był całkiem niezły, choć i tak moim zdaniem przereklamowany. ;)

      Usuń
    6. A czemu to przereklamowany? Tylko nie spojleruj, bo jestem na razie w jednej trzeciej.

      Usuń
    7. Spodziewałem się, czegoś innego. Jak na książkę traktowaną przez niektórych jako proroctwo przyszłości, w paru miejscach leci odrobinę za daleko.
      Ale ogólnie całość oceniam na "dwaplusdobrą" ;)

      Usuń
    8. To dobrze. Za parę dni skończę, a potem w sumie nie wiem, co przeczytać. Może "Folwark zwierzęcy"? Z tego, co słyszałem, jest to książka o zwierzętach, które przejęły kontrolę na farmie i wygnały właściciela, pełna alegorii do rewolucji bolszewickiej i komunizmu. Dla mnie brzmi to interesująco.

      Usuń
    9. Folwark zwierzęcy jest na mojej liście TO READ. :)

      Usuń
    10. Uwielbiam Folwark Zwierzęcy : ) Polecam naprawdę. 1984 właśnie czytam...

      Usuń
  2. Juz zagłosowałem, nie musicie dziękować

    OdpowiedzUsuń
  3. każdy głos coś wspiera ??? ja głosuję na opcję 18-

    OdpowiedzUsuń