mnie nie widać! yay!

sobota, 24 września 2016

Międzynarodowy Dzień Królika


Prawie wszyscy przegapilibyśmy fakt, że dziś...
Międzynarodowy Dzień Królika!

Ale całkowicie przypadkowo dowiedziałem się, że coś takiego istnieje.
Ponieważ czasu jest mało, post też będzie krótki. Uwaga... tak, to będzie post z ciekawostkami.




1. Króliki to wspaniałe zwierzęta. Zazwyczaj nie pracują w policji (co zgadza się z filmem) i zazwyczaj są bardziej ciche od Judy (co też się w sumie zgadza z filmem - jestem przekonany, że żaden inny królik nie mówi więcej niż ona).




2. Króliki są fajne


3. Ludzie też chcą być tak fajni jak króliki, więc próbują naśladować ich piękno... niestety bezskutecznie.


4. Mógłbym pewnie postarać się o bardziej interesujące ciekawostki o królikach... tym bardziej, że sam miałem dwa. O, jeden potrafił grać w piłkę! Popychał nosem futbolówkę i ganiał z nią po pokoju!


5. W każdym razie... wszystkiego najlepszego, Judy!
Na pewno Nick też nie pamiętał o tym dniu. Na pewno. Ale on musi mieć teraz przerąbane. :v

11 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla najprzystojniejszego królika na świecie, Jacka Savage!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już miałem zaprotestować, ale Rem go tak dobrze rysuje... jak wszystkie postaci. Chyba muszę zrobić posta o dalszej części jej twórczości.

      Usuń
  2. Rabbit is black.
    Wololo.
    Rabbit is white.
    Wszystkiego najlepszego, imperatorze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na górze królik
    Na dole królik
    Nie wsadzi on nigdy nosa swego w ulik.

    A teraz na poważnie:
    Marchew to rzecz prosta- lubi ją każdy
    Najbardziej kocha ją jednak uszaty.
    Czy to Judy, Jack, królik duży mały
    Więc wręcz im ja szybko przyjacielu kudlaty
    Bo dziś przecież jest dwudziesty czwarty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Króliki są fajne. Najlepszego dla uszatków :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię króliki, bardzo dobrze smakują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego Judy, nie obrazisz się chyba że spóźniłam się z życzeniami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ciebie się nie obrazi, za to Nick ma przerąbane, bo kompletnie zapomniał.

      Usuń