mnie nie widać! yay!

wtorek, 20 września 2016

Fanarty, fanarty, fanarty #58 #goddessofhashtags

I z czego ta Bellwether się tak cieszy? Czyżby poznała właśnie nowe trendy w strzyżeniu runa? Dostała przepustkę z więzienia i może pójść na film o smutnym upadku swego poprzednika? A może jej ulubiona blogerka postanowiła podążyć za najnowszymi trendami i zostać #boginiąhashtagów? Prawdę mówiąc, wszystkie propozycje wydają się całkiem prawdopodobne, jednak załóżmy na chwilę, że właśnie trzecia z nich okazuje się być prawdziwa. I zobaczmy, co ta samozwańcza bogini otagowała.

#sundaymorning
#warmandfluffy
#nomakeup
#whereismycoffee
#cutebunny

#numberone
#truelove
#sweetlife
#theonering
#diabetes


 #3
#halloween
#badvampire
#scarycarrots
#costumeparty
#ghoststories

#preydabag
#pinkworld
#classy
#newsong
#sexytigers

#realcops
#morningcoffee
#bffs
#earlybirds
#dreamjob

#ladiesman
#swag
#itscalledahustle
#sweetheart
#drinksonme

#300ticketsbeforenoon
#metermaids
#orangeisthenewblack
#funwithfriend
#norisknofun

#selfie
#burberry
#dontstartahowl
#predatorstyle
#wildwolves

13 komentarzy:

  1. #hasztag
    #drugihasztag
    #wincyjhasztagów
    #hasztagdobraogarniamsiejuz

    OdpowiedzUsuń
  2. #noonecommandsourgoddessrarity
    #yourendisnearheretic
    #hasztag
    #jointhedarkside
    #pozdrawiamhasztag

    OdpowiedzUsuń
  3. muhahahah! nie napisałem hasztaga!




    #niemahasztagu
    #kłamałem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #iamarebel
      #aletrochęsięcykam

      Usuń
    2. Jestę rebeliantę! Zdejmijmy z komentarzy do tego posta jarzmo hasztagów! Razem bracia i siostry, do boju!

      Usuń
    3. Weź Ty się zdecyduj ;P Mogę wszystko i nie można mi się sprzeciwiać, czy należy zacząć przeciwko mnie rewolucję? Wyczuwam drobne rozdwojenie jaźni.

      Usuń
    4. #toomanyhasztag
      oh wielka Rarity nikt nie powinien ci się sprzeciwiać ( chyba że dasz komuś na to pozwolenie )

      Usuń
    5. Ja się nie sprzeciwiałem jej, tylko tyranii hasztagów. Poza tym mam rozdwojenie jaźni, więc mogę.

      Usuń
    6. No skoro masz rozdwojenie, to możesz. Oczywiście pod warunkiem, jedną z Twoich osobowości nie jest Mr Hyde.

      Usuń
    7. Właściwie to jest moja piąta osobowość. Ujawnia się tylko w pierwszy czwartek kwietnia.

      Usuń