mnie nie widać! yay!

środa, 31 sierpnia 2016

Kiedy masz iść spać, ale Judy patrzy się na ciebie tym spojrzeniem


<Zdanie, które umieszczam tylko po to, by ktoś nie wykorzystał tego tekstu, myśląc, że ja tak na serio>
<Ten post wyjątkowo też nie został ocenzurowany>
<Zaraz, czy z tych dwóch powyższych komunikatów wynikają dwie różne rzeczy?>



Może ona po prostu lubi kraść pożyczać  cudze ubrania?





Nigdy nie byłem specjalnie religijny... ale *spogląda w górę* czy nie nagrzeszyłem tym razem zbyt mocno?

Zagrzechotał grom (tak jak w "Straź, straż" Pratchetta).

Hm... to chyba dobry znak!

24 komentarze:

  1. Fajne marchewki. :D
    Trochę śmiechu przed snem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marchewki są bardzo zdrowe! Śpijmy w marchewkach!

      Usuń
    2. Lubię marchewki. Mają wiele zastosowań i zaleceń.

      Usuń
    3. Jestem ciekaw tych zastosowań... poza jedzeniem. :P

      Usuń
    4. Nie ma to jak usunąć czyjś "niewygodny" komentarz... Powodzenia

      Usuń
    5. Uważam, że mam prawo usuwać komentarze, w których mnie obrażasz.

      Usuń
    6. Więc nie robisz plastusiów z użyciem marchewki? Fakt nawet przy dobrym przechowywaniu mogłaby szybko stracić świeżość. Obiecuję, że już nie będę Cię uważał za artystkę i dawał jako przykład. Masz me słowo!

      Usuń
    7. Wszystko fajnie, ale o co chodzi.

      Usuń
    8. A bo napisałem, że Rarity czy Tima mogłyby inne artystyczne zastosowanie dla marchewki znaleźć to mi komentarz usunęła...

      Usuń
    9. Ach tak, inne zastosowanie. Za takie teksty, to ciesz się, że jesteśmy w internetach, bo w prawdziwym życiu można nieźle oberwać.

      Usuń
    10. Czyli nikogo mam za artystę nie uważać. Mogliście umieścić to w regulaminie :/

      Usuń
    11. Inne zastosowania. Bez żadnych dziwnych skojarzeń proszę.
      Artysta żywi się krytyką. Każdy może być artystą na swój sposób.

      Usuń
    12. "Bez żadnych dziwnych skojarzeń proszę."
      A więc o to Wam chodzi... Nic takiego nie miałem na myśli...

      Usuń
    13. Nie myślałeś o zostaniu CichymLennym?

      Usuń
  2. Na chwilę zapomniałem o jutrze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem... ciekawe. Tak ciekawe to dobre słowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden lenny i nick "Cichy Furrony" nabiera nowego znaczenia...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedz, że coś się dzieje!
    https://m.youtube.com/watch?v=IYD1IeM1Xv0

    OdpowiedzUsuń