mnie nie widać! yay!

środa, 17 sierpnia 2016

Minecraftowa parodia Zootopii + bonusy


Minecraft to jedna z tych gier, której fenomenu nie mogło zrozumieć wielu moich znajomych. Myślę, że dlatego, że nie spróbowali. Przysięgam, sam uważałem, że to głupia gra. I tak grając w tę "głupią grę" zapuściłem się w długie na trzy chodzenia tunele, gdzie znalazłem wodospady lawy, a zaraz obok... diamenty! Potem Minecraft stał się dla mnie świetną symulacją Lego. Wiecie, tych klocków, które w dzieciństwie były zdecydowanie za drogie, by mieć ich dużo (a i ta miałem tego worek).
I chociaż w 2016 popularność Minecrafta jest już pieśnią przeszłości, to parodia Zootopii w świecie Minecrafta wygląda znakomicie. Tylko Judy jest trochę zbyt męska...

Filmik sponsorowany przez boginę Rarity (jak nie wiecie o co chodzi, to przeczytajcie komentarze pod tym postem).
A w środku posta zapraszam na bonusy od imperatora Merego!



Cytując mojego kuzyna: "Prawie jak Minecraft!", ale tak naprawdę to Judy wykonana techniką Origami. Filmik jest po hiszpańsku:


I czy wydaje mi się, czy nie wstawialiśmy tutaj, jak pewien pies zareagował na jedną ze scen w Zootopii:


Tym samym udowodniono, że nie tylko wilki/kojoty można obejść tą metodą. :)

4 komentarze:

  1. Ta włochata bestia nazywana przyjacielem człowieka pojawiła się na FGZ?! O nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie! Jak mogłem dopuścić się takiego błędu. :O
      Ani ludzi ani psy nie istnieją na tym blogu. Ja jestem smokiem!

      Usuń
  2. Też kiedyś dużo grałem w Minecraft.
    Jeśli bogini Rarity sponsoruje ten filmik, to z pewnością obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałem. Jest okej, tylko rzeczywiście Judy wygląda jakoś tak męsko. Choć w sumie nie wiem, co można by zrobić, żeby dać antropomorficznemu zającowi złożonemu z sześcianów więcej żeńskich cech.

    OdpowiedzUsuń