mnie nie widać! yay!

piątek, 19 sierpnia 2016

Gadżety z Zootopii, które chciałbyś mieć #5



Edycję drobiazgową czas zacząć! Niechaj rozpocznie się szał kupowania!
Fox Hound Run Tie Clip Inlaid in Hand Painted Enamel Tie Bar Accent Vintage Inspired Hunting Clip Custom Colors Available

Gustowny dodatek dla eleganckich ludzi. Może nie jest to bezpośrednie nawiązanie do Zootopii, ale lis to lis. Po co drążyć temat?



Każdy narzeka na Apple... Może warto spróbować konkurencyjnej firmy znanej jako Carrot? Niedługo w warzywniaku będziemy telefony kupować!



Zootopia Police Badge Travel Mug

Niestety powoli kończą się wakacje, aczkolwiek nikt nie zabroni Wam rozkoszować się ciepłym trunkiem w pracy/szkole w takim kubeczku. Już mi się marzą te jesienne wieczory przy kominku...



Gumowa maska Nicka... cóż tu więcej mówić?



Gdyby ktoś kiedyś czuł się samotnie, to zawsze można za sponsorować sobie taką podusię i poczuć się troszkę mniej samotnie.


Doskonałe w prostocie wykonania. Wyobraźcie sobie tylko taką sytuację. Kupujecie niezbędne artykuły do życia codziennego w pobliskim monopolowym spożywczym. Chcecie zapłacić i wyciągacie ten szykowny portfelik. Początkowo pani sklepowa spogląda na Was z rozbawieniem, ale tuż przed wydaniem reszty z uśmiechem mówi, że też jest wielką fanką Zootopii. Pomaga Wam zdobyć pracę w tym sklepie, a potem żyjecie długo i dostatnie z pensji. Czy to nie jest piękne?


Disney Movie Zootopia Fox Figure Mini Garden Figurine Fairy Garden Accessories Moss Succulent Terrarium Accessories

Po prostu nic dodać ani nic ująć. Tak wygląda moja reakcja na aktywność pod postami. Ludzie! Piszcie! Kłóćcie się! Żądajcie! Proście! Każdy komentarz to dla mnie niesamowita radość.


Mam do Was drodzy Czytelnicy gorącą prośbę... napiszcie mi czy jest coś, co pragnęlibyście zobaczyć na blogu, a jeszcze tego nie ma. Z przyjemnością zająłbym się tym, co zaproponujecie, gdyż kończą się ciekawe gadżety! Coraz ciężej jest mi wyskrobać z odmętów internetów coś ciekawego. Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. Biorę wszystko! No może poza tą głową, ale portfelik, podusia, kubeczek i telefon z warzywniaka są moje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież głowa jest najlepsza!

      Usuń
    2. Gdyby iść tym tokiem myślenia to... To masz rację.

      Usuń
  2. Ja chcę tą podusię i ten portfel!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta poduszka należy do Merego ;)
    Mógłbyś publikować Melodie Ty... znaczy Melodie Gazeli. Ja na blogu pragnąłbym zobaczyć Wonsza... a nie, on już tu jest.
    Mógłbyś zrobić Zoologię o tym, czy w Zwierzogrodzie panuje jakaś religia, czy jest potrzebna itd.
    Właśnie zobaczyłem, że pod postem, w którym ostatnio pojawił się Komentarz Tygodnia, jest już 63 komentarzy. Brawo, Virax, niech żyje Rarityzm!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam takiej poduszki, sorry. :P
      Ale chciałbym...

      Usuń
  4. Ja bym chętnie zobaczyła na tym blogu jakieś Fanfiki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa są w trakcie korekty, ale to może jeszcze trochę potrwać.
      Ogłoszenie drobne: korektor/korektorka poszukiwany/poszukiwana.

      Usuń
    2. Cudownie! Oczekuj maila w tej sprawie, muszę to najpierw jakoś uzgodnić z Seluną.

      Usuń
  5. Ja bym wolała podusię z Nickiem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chciała zobaczyć jakieś OC'ki albo fanfiki...
    Albo Zootopijny Interaktywny Fanfik ;D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Pierwszy OCek powinien pojawić się w najbliższych dniach, przy czym tak naprawdę to nie zależy od nas, tylko od Was - czytelników.
      2. Tutaj Kredke mógłby mieć pewne zastrzeżenia ;P

      Usuń
  7. Jestem z siebie dumna bo kupiłam sobie etui na telefon z Judy. Strasznie się napaliłam jak tylko to zobaczyłam. Mina sprzedawcy była bezcenna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poka focie

      Usuń
    2. Identyczny jak ten tutaj --> http://m.aliexpress.com/item/32647589549.html?trace=storeDetail2msiteDetail

      Usuń
    3. W takim razie muszę Ci powiedzieć, że to etui jest w 100% reżysero-akceptowalne: https://twitter.com/_rich_moore/status/765437325153144832

      Usuń
    4. Haha dobrze wiedzieć. Teraz to jeszcze bardziej rozpiera mnie duma :P

      Usuń