mnie nie widać! yay!

niedziela, 14 sierpnia 2016

Fanarty, fanarty, fanarty #52 Żądania, prośby, marzenia

Ostatnio dostałam kilka próśb o crossovery z konkretnymi filmami/ książkami, kilka połączeń z poprzednich edycji zostało pochwalonych, a część pomysłów podpowiedziała mi kobieca intuicja. Tym samym dziś spełniam prośby, żądania, a nawet skryte marzenia czytelników. Zapraszam do posta pełnego cudów!

Najświeższe wyzwanie, któremu podołałam - Igrzyska Śmierci. Trochę mnie zastanawia, jak króliczek może strzelać z łuku, ale zapewne się nie znam. Na królikach, na łucznictwie, na wszystkim.

To dla odmiany stara prośba. Wprawdzie Alicja już się kiedyś pojawiła, ale ta interpretacja jest zbyt urocza, by nie miała się pojawić na blogu. Zapamiętać na przyszłość - lisy bardzo dobrze wyglądają w opaskach z kokardką oraz fartuszku.

Moana jest tutaj spełnieniem skrytego pragnienia - Mere z niecierpliwością czeka na ten film, lubi Judy i podoba mu się design nowej księżniczki. Jeśli to połączenie nie jest spełnieniem marzeń, to już nie wiem co jest.

Big Hero 6 spotkało się niedawno z aprobatą, dlatego też pojawia się ponownie. W tym miejscu pisania prawie zasypiam, ale obiecałam posta na jutro i zasnąć nie mogę. Myślicie, że Baymax coś by na to poradził?

Gwiezdnych Wojen nigdy za wiele, a przynajmniej jedna osoba wyrażała radość przy każdym ich pojawieniu się. Więc proszę, oto kolejne.

Wreck-It Ralph pojawia się natomiast na skutek wyraźnej prośby. Pościg wygląda ekscytująco, więc prośbę spełniam z prawdziwą przyjemnością.

Tu mamy odmianę - żądanie wampirów skierowałam sama do siebie. W końcu dalej jestem w Rumunii, więc będzie tematycznie. Wiecie, że nazwa Bukareszt prawdopodobnie wzięła się od imienia pasterza, który postanowił się w tym miejscu osiedlić? Nic poza tym nie zrobił, nie zabił smoka, nie uratował księżniczki. Po prostu sobie zamieszkał. Historycy wierzą, że ta historia jest prawdziwa, ponieważ nikt nie wymyśliłby tak nudnej legendy.

Ostatni obrazek wstawiam, bo chciałam powiedzieć, że Harry Potter w pełni zasłużył na nagrodę Najgorszego Ojca Roku. Ogólnie rzecz biorąc, HP i Przeklęte Dziecko jest moim zdaniem pełne nielogicznych działań, a bohaterowie nie powalają inteligencją. Być może sztuka zyskuje w trakcie wystawiania na scenie, jednak jako kontynuacja książkowej serii jest moim zdaniem rozczarowująca.
Nie, żeby ktoś mnie pytał.

27 komentarzy:

  1. Kieryją do was zapytanie, czy dotarło do was z Google dokumentów czy muszę wysłać jeszcze raz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotarło, dziękujemy bardzo. Odpowiedź została wysłana parę dni temu przez Selunę, która zgłosiła się do opieki na fanfickami. Przy czym Seluna informowała o pewnych problemach z internetem, więc nie mogę zagwarantować, kiedy wróci do ,,pracy". Jeśli znajdę chwilę, sama zajmę się korektą. Przepraszam za zamieszanie ;)

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź :) Rozumiem, że są problemy, nie wiedziałem tylko czy na pewno fik doszedł, a to był mój pierwszy kontakt z dokumentami i nie wiedziałem czy wszystko dobrze zrobiłem.

      Usuń
  2. Dzięki za spełnienie mojej prośby, o łaskawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, o wdzięczny!

      Usuń
    2. Czy mogę dalej Cię nękać prośbami o znalezienie Niemożliwych Do Znalezienia I Prawdopodobnie Nieistniejących Fanartów?

      Usuń
    3. Nękaj sobie, jak na razie trzymam się nieźle, a może przy okazji podsuniesz mi jakieś książki, których jeszcze nie znam. Nie, żeby na dysku na przeczytanie czekało kilkadziesiąt powieści czy coś...

      Usuń
    4. A propos dysku... Może crossover Zootopii ze Światem Dysku?

      Usuń
    5. Proponowałeś już przedwczoraj. Niestety, nie udało mi się nic znaleźć.

      Usuń
    6. A mi się udało znaleźć cały jeden:
      https://40.media.tumblr.com/f7384133390ef9622b41071018dd0c4f/tumblr_o0wjq0pvON1tb4is5o1_1280.jpg

      Usuń
    7. To uczucie, gdy łapiesz tę referencję :D

      Usuń
    8. A czy może były już crossovery z serią "Aliens"?

      Usuń
    9. A może nie były. Ale mogą się pojawić.

      Usuń
  3. Rarity to chyba najlepsze crossovery jakie do tej pory widziałam na tym blogu.
    - Crossover do Igrzysk Śmierci jest super, kiedyś narysowałam taki do MLP.
    - Ten do Moany też, ja również czekam na ten film z niecierpliwością tak ja Mere.
    - Big Hero 6 - fajny film więc wyrażam aprobatę.
    - Gwiezdne Wojny ♥♥♥! czekam jeszcze bardziej niż na Moanę.
    - Wreck-It Ralph - uwielbiam pościgi i dziękuję za spełnienie prośby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że udała mi się ta edycja ;)

      Usuń
  4. Fajne crossovery!
    Hej, mam takie pytanko: był już na tym blogu crossover z Undertale?

    Co do HP i Przeklętego Dziecka...
    (SPOILER!)



    (SPOILER)Córka Voldka rozwaliła system xD(KONIEC SPOILERA)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Dzięki.
      2. Nie, ale może się pojawić.
      3. SPOILER



      Córka Voldemorta podrywająca syna Harrego. Brzmi jak jakiś marnie napisany fanfic, nieprawdaż?

      Usuń
    2. O matko O_O.
      Nigdy nie fascynował mnie jakoś ten Harry Potter, lecz teraz to na serio musi być tragedia... a przynajmniej tak wynika ze spoilerów.
      HP i przeklente dziecko?! Ten tytuł sam w sobie jest tragiczny.
      J.K. Rowling i ci inni, sprzedaliście się!
      A co do tej córki podrywającej syna (jak to brzmi XD), to wy mówicie na serio?! To żart?!

      Usuń
    3. Serio serio. Tzn ona była tą złą, a udawała dobrą i chciała zdobyć jego zaufanie. Przy czym to nie był jakiś super podryw, bo był kilka lat młodszy, ale zdążył się trochę zauroczyć.

      Usuń
    4. Córka Voldemorta?! A nos miała po tatusiu?

      Usuń
    5. Niestety nie, po mamusi.

      Usuń
    6. Jakby miała po tatusiu, to ten jakiśtam Potter by się nią nie zauroczył.
      Viraxie, awansowałeś na Dartha Viraxa? Gratuluję!

      Usuń
    7. Jestem pewna, że istnieje całkiem dużo fanfików o wiele lepszych fabularnie i logicznie od HPiPD. A niektórzy nawet nazywają to 8 częścią HP...
      Masakra. Oby Fantastyczne Zwierzęta okazały się o niebo lepsze.

      Usuń
  5. No i kolejna osoba uważająca ósmy tom Harry'ego za tragedię. Nie dziwię się, wszytko co do tej pory słyszałam brzmi jak kiepski fanfick. Chyba faktycznie jej nie kupię, wolę już wydać trochę pieniędzy na nowe wydanie serii z tymi przepięknymi okładkami ♥
    Ja to dosłownie 10 minut temu skończyłam siódmy tom i miałam nadzieję, że nowa część przedłuży moją fascynację tematem, ale teraz coraz mniej mnie do niej ciągnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz ściągnąć ebooka i sprawdzić, czy Ci się spodoba, a dopiero później kupić.

      Usuń