mnie nie widać! yay!

czwartek, 4 sierpnia 2016

Fanfic: Incydent

Mam dziś wielką przyjemność opublikować pierwsze na naszym blogu opowiadanie. Wreszcie doczekaliśmy się także tego rodzaju fanowskiej twórczości, a zawdzięczamy to Evce, która postanowiła podzielić się z nami swoim dziełem.
 Opowiadanie jest niezbyt długie, a tak jak zapowiada to tytuł, mówi o pewnym incydencie oraz jego bezpośrednich konsekwencjach... 
Autor: Evka
Występują: Nick, Judy, Clawhauser i inni.
Miejsce akcji: Zootopia.
Zachęcam do dzielenia się swoimi przemyśleniami na temat opowiadania zarówno tutaj, jak i w dokumencie. Każda uwaga będzie na pewno bardzo cenna dla autorki, która prawdopodobnie nie zamierza zaprzestać swojej działalności na jednym opowiadaniu.
Jedno pytanie dla czytelników: czy chcecie, by przy opowiadaniach pojawiały się tagi, czy może wolicie opowiadania-niespodzianki?

11 komentarzy:

  1. A ja nadal zastanawiam się czy dać swojego fika na bloga czy też nie. Na razie moje wypociny męczą ludzi na forum :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawiasem mówiąc wciąż mam TODO, by przeczytać drugi rozdział. Sorka, że tak długo.
      No i czemu chcesz darować ludziom na blogu? Niech się też "pomęczą". ;)

      Usuń
    2. A ja miałem napisać fanfik dla Merego, a jeszcze nawet nie zacząłem. Dzisiaj spojrzałem na ten post i myślę: "Kurka, trzeba wreszcie zacząć"!

      Usuń
    3. To jak napiszę trzeci rozdział wrzucę może na bloga dla waszych straszliwych męczarni :D

      Usuń
    4. Przed pojawieniem się na blogu opowiadanie musi przejść obowiązkową korektę, więc zdecyduj się może i wstaw na Google Docs, żebym mogła zacząć. Czasu nie mam dużo, więc to trochę zajmie.

      Usuń
    5. To była prośba czy rozkaz. ;)

      Usuń
    6. Stanowczo sformułowana porada? Coś w tym stylu ^^

      Usuń
    7. Aha no tak też można to sformułować. Obejrzę co da się zrobić i może pogodzę się internetowymi narzędziami Bubbla.

      Usuń
  2. Całkiem niezły fanfic. Choć wolałbym, gdyby był trochę dłuższy i trochę bardziej rozbudowany. Aż mnie zachęciliście, żebym sam coś napisał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś zbyt cichy... Haha, get it?
    Gratuluję zmiany nicku :P

    OdpowiedzUsuń