mnie nie widać! yay!

piątek, 5 sierpnia 2016

Fanarty, fanarty, fanarty #50 Jubileusz bez jubileuszu.

Jubileuszowa edycja fanartów niestety nie ma jubileuszowego tematu, są za to zwyczajowe crossovery. Wśród nich też brak tematu przewodniego, jest za to coś, czego czasem brakuje - pomysły na podpisy. Nie przedłużając więc, zaczynajmy!

Przeczytałam Przeminęło z wiatrem kilka dni temu i uważam tę książkę za wspaniałą kopalnię cytatów. Płoche kobiety należy zabijać" jest chyba moim ulubionym, ale i innych perełek nie brakuje. Śmierć, podatki i rodzenie dzieci! Żadna z tych rzeczy nie przychodzi nigdy w porę!" lub Do oburzenia przyłączyło się rozczarowanie, jakie często odczuwają mężczyźni odkrywając, że kobiety także mają rozum." - czyż te myśli nie są warte głębszego zastanowienia i chwili zadumy nad sensem życia? Prawdziwą stratą jest, że głębi tej książki nie potrafią zrozumieć osoby układające listę lektur.

Jeśli już jesteśmy przy książkach, to zgadnijcie jaka książka sztuka teatralna właśnie wylądowała na moim Kindlu. Przyznam, że od wydania siódmego tomu nie przypominałam sobie serii o Harrym Potterze, ciekawa więc jestem, jak to będzie wrócić po tylu latach do świata czarodziejów.

Kto mi powie, gdzie się podziały szpilki Claire? I gdzie motocykl Owena? Jestem pewna, że bez nich Jurassic World dużo by stracił. No cóż, przynajmniej mamy zakochanego Velociraptora. Zawsze lubiłam raptory.

Początek filmu: Tadashi jest super! I nie obchodzi mnie, że nie istnieje i może nawet wcale nie jest starszy ode mnie, jak chcę go na starszego brata!
Bardzo znacząca dla filmu scena: Ups.
Koniec filmu: Dalej cię nie lubię, Baymax.

Dostałam kiedyś wykaligrafowany cytat z Kubusia Puchatka:
“You can't stay in your corner of the Forest waiting for others to come to you. You have to go to them sometimes."
Wykaligrafowany alfabetem łacińskim oraz przy użyciu tengwaru, pisma elfickiego. Jeden z lepszych prezentów, jakie w życiu otrzymałam. Mam nadzieję, że pisanie na blogu liczy się jako wyjście z lasu. Prawda?

Cztery minuty, zero słów, tysiące przelanych łez. Ludzie z Pixara jednak znają się na swojej robocie. Szkoda tylko, że przez pozostałą część Odlotu nic ciekawego już się nie wydarzyło.

Serial kusi, ale liczba odcinków przeraża. Chociaż z lisem w roli głównej oglądałabym bez wątpienia!

Wiecie, że ten obrazek pojawił się na oficjalnym fanpage'u Roberta Downey Jr? Zawsze wiedziałam, że crossovery Zootopii z Avengersami są super, ale teraz mam na to oficjalne potwierdzenie. Hurra!

14 komentarzy:

  1. Crossover z Big Hero 6 ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja kocham "Doktora Who" i "Zootopię" a ich połączenie to już w ogóle. Nowy serial aż tak dużo ich nie ma. Prawie 200. Obejrzałem dwa razy jednym ciągiem, ale stara seria to już inna bajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak podaje Wikipedia, wszystkie jakiekolwiek odcinki Doctor Who dają nam ilość przewyższającą 800.

      Usuń
    2. Tak jest. To jest najdłuższy serial SF. Jest w księdze rekordów. Dodajmy jakieś krótkie to niezła sumka, ale jak nie patrzeć serial ma te 53 lata.

      Usuń
    3. Jakoś ta budka mnie nie przekonała :P

      Usuń
  3. Świetne! Jeśli chodzi o Doctora Who, to polecałbym Ci zacząć od nowych serii, a dopiero potem, jeśli Ci się spodobają (a tak na pewno się stanie), obejrzeć te stare. Choć ja tak nie zrobiłem i teraz jestem w trakcie oglądania pierwszego sezonu z 1963 roku. Niektóre odcinki są wspaniałe, ale niestety inne potrafią wynudzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest z każdym serialem. Cała ósma umie wynudzić, ale dziewiąta jest świetna.

      Usuń
    2. I tu się zgodzę. Ogólnie Tennant Był najlepszy. Przynajmniej wśród nowych.

      Usuń
    3. Dziękuję za radę. Jeśli znajdę kiedyś czas, będę wiedziała gdzie zacząć. A Wasze entuzjastyczne opinie zwiększają prawdopodobieństwo, że ten czas znajdę. Ale najwcześniej we wrześniu.

      Usuń
  4. Swoją drogą, czy znalazłabyś jakieś crossovery Zootopii i Call of Cthulhu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała crossover Zootopii i Wreck-it Ralpha, a po za tym gratuluję jubileuszu :)

      Usuń
    2. @Virax Przepraszam, ale to zadanie przekroczyło moje możliwości.
      @Sweetie Zachcianka zostanie spełniona. I dzięki ;)

      Usuń