mnie nie widać! yay!

czwartek, 4 sierpnia 2016

Fanfic: Incydent

Mam dziś wielką przyjemność opublikować pierwsze na naszym blogu opowiadanie. Wreszcie doczekaliśmy się także tego rodzaju fanowskiej twórczości, a zawdzięczamy to Evce, która postanowiła podzielić się z nami swoim dziełem.
 Opowiadanie jest niezbyt długie, a tak jak zapowiada to tytuł, mówi o pewnym incydencie oraz jego bezpośrednich konsekwencjach... 
Autor: Evka
Występują: Nick, Judy, Clawhauser i inni.
Miejsce akcji: Zootopia.
Zachęcam do dzielenia się swoimi przemyśleniami na temat opowiadania zarówno tutaj, jak i w dokumencie. Każda uwaga będzie na pewno bardzo cenna dla autorki, która prawdopodobnie nie zamierza zaprzestać swojej działalności na jednym opowiadaniu.
Jedno pytanie dla czytelników: czy chcecie, by przy opowiadaniach pojawiały się tagi, czy może wolicie opowiadania-niespodzianki?

12 komentarzy:

  1. A ja nadal zastanawiam się czy dać swojego fika na bloga czy też nie. Na razie moje wypociny męczą ludzi na forum :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawiasem mówiąc wciąż mam TODO, by przeczytać drugi rozdział. Sorka, że tak długo.
      No i czemu chcesz darować ludziom na blogu? Niech się też "pomęczą". ;)

      Usuń
    2. A ja miałem napisać fanfik dla Merego, a jeszcze nawet nie zacząłem. Dzisiaj spojrzałem na ten post i myślę: "Kurka, trzeba wreszcie zacząć"!

      Usuń
    3. To jak napiszę trzeci rozdział wrzucę może na bloga dla waszych straszliwych męczarni :D

      Usuń
    4. Przed pojawieniem się na blogu opowiadanie musi przejść obowiązkową korektę, więc zdecyduj się może i wstaw na Google Docs, żebym mogła zacząć. Czasu nie mam dużo, więc to trochę zajmie.

      Usuń
    5. To była prośba czy rozkaz. ;)

      Usuń
    6. Stanowczo sformułowana porada? Coś w tym stylu ^^

      Usuń
    7. Aha no tak też można to sformułować. Obejrzę co da się zrobić i może pogodzę się internetowymi narzędziami Bubbla.

      Usuń
  2. Całkiem niezły fanfic. Choć wolałbym, gdyby był trochę dłuższy i trochę bardziej rozbudowany. Aż mnie zachęciliście, żebym sam coś napisał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Że też nie wpadłem na to prędzej żeby coś napisać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś zbyt cichy... Haha, get it?
      Gratuluję zmiany nicku :P

      Usuń