mnie nie widać! yay!

wtorek, 9 sierpnia 2016

Gadżety z Zootopii, które chciałbyś mieć #3



Na początku wypada się przedstawić. Zwę się Cichy Brony, a na potrzeby drugiego fandomu, który podbił moje serce zmodyfikowałem swój nick do Cichy Furrony.
Szczerze liczę na Wasze sugestie w komentarzach, ponieważ to dopiero początek mojej przygody w pisaniu postów. Teraz skoro te zbędne ceregiele mamy za sobą przejdźmy do konkretów!



Co powiecie na coś z rodzaju "kiedyś użyję, ale czekam na odpowiednią okazję"? Spójrzcie na ten niesamowity i niepowtarzalny długopis z wałeczkiem na samoprzylepne notatki! Taak... Z pewnością każdy o takim marzy.



KAPCIE! Tak to jest to, czego Wam potrzeba! Zawsze marzyliście, aby mieć cieplutkie i puszyste kapciuchy z… głową Judy?!






Nie jestem w zupełności pewny, jak to zabrzmi, ale nie oszukujmy się. Nick to prawdziwy przystojniak. I nie mówię wcale o jego gustownej kicie ani lisich uszkach, a o jego szykownej koszuli. Z pewnością niejeden chciałby wyglądać tak jak on. Teraz to możliwe, o ile Wasz portfel nie świeci pustkami.




Jeśli kupicie poprzednie cudeńko, to z pewności zainteresują Was również wspomniane lisie uszka i kitka. Królicze uszka i puszek-kłębuszek w zestawie!



Skusicie się na parę lodołapek? Nie?! Ja też nie dopóki będą w takiej cenie... A może jednak? Jasne przecież Was nie zmuszę, ale taka okazja nie powtórzy się nigdy więcej.






Brakuje Wam motywacji? A może macie dziewczynę, która żąda od Was jakieś ckliwej błyskotki? Możecie też sami ją nosić, o ile nie przeszkadzają Wam te dyndające diamenciki, aby zawsze Wam przypominała o słowach Naszej ulubionej policjantki.


Do zobaczenia niebawem!

7 komentarzy:

  1. Kapcie są boskie!
    A czemu nie ma Janet.J na liście redaktorów? Czyżby... odeszła? Szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu twojego komentarza, wyobraziłam sobie, jakby wyglądał Darth Vader w tych kapciach
      i śmiechłam :D.

      Usuń