mnie nie widać! yay!

wtorek, 30 sierpnia 2016

Zwierzęcy Pulpit #9 Dumb fox, sly bunny


Cóż, wakacje się kończą, rok szkolny za moment się zaczyna, a ja wróciłam z drugiej wakacyjnej podróży i dziś mogę Wam zaserwować kolejną paczkę tapet. Notabene, nie wiedziałam, że we Wrocławiu może być tak pięknie, to miasto mnie po prostu oczarowało, jak gdzieś  chcecie jechać, to tylko tam, a jak we Wrocławiu mieszkacie, to Wam strasznie zazdroszczę :)

Potrzebne źródło

Wracając na ziemię, bohaterami dzisiejszych tapet będą głównie Nick i Judy, ponieważ tapet z nimi jest rzecz jasna najwięcej...


aczkolwiek i te już powoli się kończą, więc nie jestem pewna, jak długo będę mogła prowadzić Zwierzęce Pulpity, ale oczywiście po zakończeniu tej serii nie będę siedzieć bezczynnie, tylko po prostu zajmę się czymś innym na blogu.


Jeżeli chodzi o podpisy pod dzisiejszymi pulpitami, to naprawdę nie wiem, co przekazać. Ciągłe mówienie, że tapety są fajne i ok jest trochę nużące dla czytelników, tak przynajmniej myślę. Więc o czym by tu powiedzieć? (Wiem, że trochę zżeram pomysł Iwana z FGE, ale trudno...)


Hmm, może zareklamuję Wam drugiego bloga, na którym pisuję? 


Bloga piszę z moją najlepszą koleżanką i jest on o głównie o Harrym Potterze, ale też o innych książkach, wymienionych w pierwszym poście. Jeśli macie czas, to serdecznie zapraszam, możecie napisać, co sądzicie o blogu itp. Ostatnio pojawiało się niewiele notek, bo i pisać nie było komu. Dlatego każdy komentarz to będzie dla nas ogromna radość. 


Co jeszcze mam do powiedzenia? Chcę przekazać, że to dla mnie wielka przyjemność pisać dla Was posty i cieszę się, że robię coś na stronie, którą wcześniej mogłam tylko oglądać. Zachęcam  więc też Was, drodzy czytelnicy, do dołączenia do redakcji, to naprawdę sama radość, pisać dla fanów Zootopii :)


Hmmm, a co powiecie na wyjaśnienie, dlaczego Nick jest najlepszą postacią w Zootopii? Oczywiście to tylko moja opinia, ale, no, Nicka po prostu nie da się nie lubić. Dlaczego?


Po pierwsze, ma świetną osobowość i dobrze zbudowaną historię. Uwielbiam postacie, które zgrywają twardzieli, ale tak naprawdę mają czyste serce. Nick jest kimś takim. Nie jest oszustem "bo tak". W przeszłości miał wielkie plany i marzenia, ale zostały one zrujnowane przez wstrętne "ofiary", a paradoksalnie to one powinny się lisa bać. Tylko przez to Nick stał się taki, jakim był aż do czasu spotkania się z Judy. 


Po drugie, kocham, jak doprowadza Judy do szału i droczy się z nią niemiłosiernie :P

No i po trzecie, Nick jest po prostu zaczepistą postacią, co tu dużo mówić! 

  
A więc to by było na tyle. Wiem, że dzisiaj trochę namotałam się w tych podpisach i że w gruncie rzeczy było o wszystkim i o niczym, ale nie mogłam zdecydować się na jeden temat:) Dziękuję Wam za komentarze pod poprzednim postem, jeszcze raz zapraszam na drugiego bloga, w którym się udzielam, i pozdrawiam Was wszystkich! Trzymajcie się. Ja też nie mogę uwierzyć, że to już koniec wakacji. Szkoła i praca to zło ;)

19 komentarzy:

  1. Świetne tapety! Masz rację, szkoła to ZUO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w roku szkolnym chodzę na kółko plastyczne,więc dla mnie rozpoczęcie roku szkolnego ma nie tylko złe strony.
      Ale i tak szkoła to zło.
      ZUO wcielone!
      A gimnazjum jest jeszcze bardziej ZUE!
      Ale studia to największe ZUO!

      Usuń
    2. Ja też widzę nie tylko złe strony początku roku, ale po prostu szkoła to ZUO i kropka.
      I dzięki Wam za fajne komentarze :)

      Usuń
  2. Wypraszam sobie bo studia są fajne i cieszę się że mam dzięki nim ten miesiąc dłuższych wakacji. :D. Największe ZUO to gimbazjum.
    Ktoś był w Mosznej. Ładnie moje okolice. :D
    Co do tapet to nawet ładne. Zwłaszcza ostatnia mnie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzę do gimnazjum i potwierdzam: to ZUO.

      Usuń
    2. Na szczęście to już mój ostatni rok w gimnazjum. Jak ja się z tego powodu cieszę!

      Usuń
    3. Moszna? Byłam tam w zamku. Piękny :)

      Usuń
    4. Byłam tam trzy razy na obozie. Zdjęcie na koniu z zamkiem w tle - bezcenne ^^

      Usuń
    5. Byliście w Mosznej a stamtąd rzut beretem do Głogówka. Jak kiedyś coś to zapraszam do mnie na kawę :D

      Usuń
    6. A herbatę masz?

      Usuń
    7. Dobre pytanie, ja kawy nie pijam. Ale na gorącą czekoladę się chętnie skuszę.

      Usuń
    8. Herbatę kawę co tylko chcecie. Sam kawy nie pijam :D

      Usuń
    9. Ja pijam kawę, daj mi kawę

      Usuń
  3. Zgadzam się ze szkołą, z gimnazjum... czy ja wiem, umiałabym podać wiele różnych powodów dla których wolę gimbazę od podstawówki(nie przepadałam za nią), ale podobno najfajniej jest w liceum, ale ogólnie szkoła to ZUO!Chociaż też mam parę nowych rzeczy, dzięki którym może jakoś przeżyję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może wam podesłać trochę artów? Mam już pokaźną kolekcję :v
    (Brind potwierdzi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, my też mamy ;P Domyślam się, że nie zapisujesz źródeł, co znaczy, że ktoś i tak musiałby poświęcić duużo czasu na ich znalezienie. Chyba, że masz tapety, które jeszcze nie ukazały się na blogu - wtedy zgaduję, że Anirak byłaby wdzięczna za pomoc.

      Usuń
    2. Byłabym wdzięczna, nawet bardzo :)

      Usuń
    3. Dużo zapisanych mam w zamkniętej grupie na jeja.pl, a one są właśnie ze źródeł, a raczej linki do samych obrazków bo się ładniej prezentuje.

      Mógłbym ci ją otworzyć o konkretnej porze, no chyba, że masz tam konto w co akurat wątpie :v

      Usuń
    4. Można wyłudzić od ciebie jakiś mail kontaktowy albo coś, dla waszego dobra lepiej podać wszystko prywatnie, no chyba, że chcesz wszystko tu w komentarzu :v

      Usuń