mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Wyróżnieni twórcy: Sprinkah i jego This is What True Love Looks Like część 1


Są takie komiksy, na których stronach widać, jak autor poprawił swój warsztat. To jest właśnie jeden z nich.
Są też takie, które chce się odrzucić w kąt lub wyśmiać, ale potem wychodzą na światło dzienne nowe fakty. I to również jeden z nich.
Ja wiem, co będziecie sobie myśleli na samym początku, ale doradzam, byście nie wyłączali zbyt szybko karty, gdy zobaczycie, że Judy jest... w pewnym stanie.



Komiks jest już bliski zakończenia, ale autor nie podał jeszcze ilości stron, jakie ma do wykonania.
Ale publikację tych, które już zdążyły się ukazać podzielę na... 2 części! Wszystko po to, by zostawić was z okrutnym cliffhangerem!


"Ugh i po co ja tyle wczoraj piłam"?


"I po co ja tyle jadłam?"
Ale wiecie, że żartuję z tym jedzeniem, prawda?

Nie ma to jak porządny plaszczak! Ale Judy, Nick tylko chciał pomóc!
Jeśli w tym miejscu styl autora wam się nie podoba, to spokojnie, mi też nie.


Judy ma w łapce taką moc, że jak ci przywali, to tracisz parę zębów!

Lekcja na przyszłość: nie zadzierać z króliczką w ciąży. Czy po prostu z samicami w ciąży. Mówicie, że to oczywiste, bo samce nie mogą być w ciąży? Czepiacie się!

Faktycznie, przeklinająca i krzycząca Judy, to rzadkość. Ale w ciężkich czasach, trzeba stosować ciężkie działa!





Wygląda na to, że Jack Savage nie chce być odpowiedzialnym ojcem. Chyba w ogóle nie dopuszcza do siebie myśli, że może być ojcem. Uciekł, ale po sobie nie posprzątał!

No i nie zapominajmy, że Judy też dała się nabrać temu palantowi. :v


I tak oto mijały miesiące tygodnie ciąży Judy...

A nie były one łatwe ani dla niej ani dla jej przyjaciela, który zawsze stał przy jej boku...

Mnóstwo pytań i żadnych odpowiedzi... oraz masa czasu spędzona u lekarzy i w końcu na porodówce


Wspaniała wiadomość! Judy urodziła zdrowe dzieciaki!

W sumie to dużą luką w logice tego komiksu jest to, że nie ma nikogo z rodziny Judy. Wyglądali, że są z sobą bardzo zżyci. Nie zdziwiłbym się, gdyby mieli króliczym szturmem wziąć szpital.


Takie chwile są chyba najtrudniejsze...

I tak oto Nick wchodzi, by ujrzeć to, co na wszyscy czekali.

I w tym miejscu robię przerwę :D
Myślę, że wielu z was nie wytrzyma tego napięcia i sprawdzi u źródła: http://sprinkah.tumblr.com/post/146710038948/this-is-what-true-love-looks-like-page-1
co wydarzyło się dalej. Dla pozostałych wiadomość: druga część już niebawem!

31 komentarzy:

  1. Fajna komedia.
    Wiem że nie powinno ale ta historia mnie bawi. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój awatar świetnie ukazuje jaka była by reakcja Judy na twój komentarz :p

      Usuń
    2. Oj tak jak najbardziej :D

      Usuń
    3. Bawi cię historia o porzuconej króliczce, która zostanie sama (prawdopodobnie nie ma) z dziećmi? ty potworze!

      Usuń
    4. Cóż. Dbam o reputacje wielkiego zua. Samo życie. :D

      Usuń
  2. Na blogu jestem niecałe pół godziny a już mi się podoba 😊 Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry, że nie na temat, ale chcę to gdzieś napisać i to najlepiej tam, gdzie przeczyta to stwórca tego bloga. Otóż w końcu udało mi się obejrzeć "Zootopię", bo jak bym mógł nie obejrzeć filmu, który jest rekomendowany przez samego Mere Jumpa? ale nie żałuję. Jestem pod wrażeniem tego filmu.

    Uważam, że polski tytuł został skszaniony. Przed obejrzeniem tego filmu też zastanawiałem się, dlaczego Zootopia, a nie np. Zoo City, Zootown, albo Zoopolis, ale teraz wiem, że Zootopia to idealny tytuł i jeszcze idealniesza nazwa miasta, a niestety Zwierzogród nie daje takiego efektu.

    Czy tylko ja zauważyłem polityczny podtekst tego filmu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Daniel86
      Witam na FGZ! Cieszę się, że jestem jakimś wyznacznikiem jakości, skoro zdecydowałeś się obejrzeć Zootopię, bo ja wspominałem o filmie. :)
      I podobnie jak ty, nie lubię polskiego tytułu, ale trzeba przyznać, że jest konsekwentny. Skoro mamy Kaczogród, to jest i Zwierzogród.

      Usuń
    2. @Daniel86 Co do kontekstu politycznego, to nie jesteś jedyny. Było to poruszane w wielu wywiadach z reżyserami, jest chyba o tym jakiś temat na filmwebie i na pewno na blogowym forum: http://fgzootopiaforum.cba.pl/viewtopic.php?f=6&t=68

      Usuń
  4. Judy zaszła w ciążę z innym, a Nick przy niej trwa i pomaga, natomiast dzieci pokocha jak swoje. W końcu króliczka się zorientuje, że lis ją kocha i będą razem. Czy da się wymyślić bardziej przewidywalny komiks? Czytałam już jedno opowiadanie o takiej samej fabule, choć tam Judy była w śpiączce, a dziecko urodziło się tylko jedno. Zbyt urocze, nie zachwyciło mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kto powiedział, że musi tu być jakiś plot twist? :P Samo życie.

      Usuń
    2. Życie... A można zamówić na przyszły raz coś mniej życiowego? Parę wybuchów, trochę urwanych kończyn, kilka litrów krwi?

      Usuń
    3. Mnie też nie zachwyciło, ja dużo jestem w stanie znieść, ale to już mnie przewyższa.

      Usuń
    4. Ja też chcę wybuchy :P
      Ale to bardziej prośba do twórców.

      Usuń
    5. To może w wolnej chwili poszukam kilku ładnych eksplozji, będzie dobry temat przewodni na fanarty. Wybuchy, krew i inne fajne rzeczy ^^

      Usuń
    6. Oraz mroczne rytuały, krwawe ofiary, demony i czarna magia!

      Usuń
    7. Pomysł całkiem mi się podoba, Judy z demonem właśnie znalazłam, ale na bloga nie wstawię. Reszty poszukam później ;P

      Usuń
    8. Ale marudy :v
      Pewnie, jasne, krew, krew, flaki i... śmierć! Co dalej? Może porzućmy ramy cenzury i ograniczeń!

      Usuń
    9. No przecież napisałam, że tego obrazka nie wstawię. I kto tu jest marudą?

      Usuń
    10. I któż was zrozumie? Na pewno nie ja. >:I

      Usuń
    11. Może odrazu edycja fanartów gra o tron? :)

      Usuń
    12. I jeszcze pewnie potem się okaże,że w szpitalu im dziecko podmienili,by bardziej ten komiks przypominał Trudne Sprawy.

      Usuń
    13. Przecież powstaje serial Gra o FGZ.

      Usuń
    14. Gra o FGZ to jest przecież mój pomysł :D

      Usuń
    15. No właśnie. Czyli powstaje. Nie mówię, że to mój pomysł. Ja tylko piszę scenariusz.

      Usuń
    16. Ja cię o nic nie oskarżam po prostu chodzi mi o ot że ja wiem bardzo dobrze że to powstaje :) ja rozdaje stanowiska ;)

      Usuń
  5. Zdaje mi się że to kolejny komiks gdzie to Nick jest postacią na którą mamy zwrócić uwagę. Serio lubią tego lisa.

    OdpowiedzUsuń