mnie nie widać! yay!

środa, 24 sierpnia 2016

Fanarty, fanarty, fanarty #54 - crossovery i... nie-crossovery


Akurat obrazek tytułowy nie jest związany z Zootopią, by przykuć waszą uwagę. Czytajcie dalej!




Dwa wspaniałe obrazki przedstawiające Nicka i Judy w stylu znanym z gry Okami! Ja... chciałbym tak potrafić. Męczyłbym was wtedy swoimi pracami, zamiast pisać głupoty.


Gra ktoś jeszcze w Pokemon GO? Mnie już zaczyna się nudzić, ale że nie mam jeszcze Gyardosa i masy innych poków, to pewnie będę wracał rzadziej lub częściej.

Też wam brakuje takich wspólnych rodzinnych wypadów?
Typowe odpowiedzi w komentarzach:
"Ja z rodzicami ciągle gdzieś chodzę, więc nie wiem, o co ci chodzi Mere"
"A kto by tam chodził ze starymi po skończeniu 14 lat, więc nie wiem, o co ci chodzi Mere"




Crossovery z... nie wiem, zgadnijcie. Wiem, że to będzie dla was bardzo trudne!
Podpowiedź: trzeci obrazek od dołu to nie Alladyn. :v


Trochę odpoczynku po ciężkim dniu w pracy. Jeśli oczywiście macie kogoś z długim puszystym ogonem!
Już widzę to pytanie Rarity: A jeśli ktoś nie ma, to znaczy, że nie może odpoczywać?


Crossover ostateczny! Ładować Działo Merowego Zniszczenia!


A wieczorem po dobrze wykonanej robocie idziemy na ciastko i sok pomarańczowy!


Przypomniało mi się, że mam otwarty sok w domu...

9 komentarzy:

  1. 1.Chyba "Dzwoneczek"
    2.Zaplątani
    3.Herkules

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzice obiecali mi wczoraj kino, a potem stwierdzili, że jednak nie mają czasu. Ja Cię rozumiem, Mere.
    Wcale nie zadałabym tego pytania. Cieszyłabym się, że wstawiasz mój OTP. W dodatku podzielę się informacją, że ktoś już napisał fanficka na ten temat, tytuł to A Tail of Love. https://www.fanfiction.net/s/12080245/1/A-Tail-of-Love

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? Nick i Judy i tak strasznie przypominają mi Julka i Roszpunkę, jak mam być szczera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko Tobie, jest mnóstwo fanartów z tym crossoverem, czyli artyści też muszą mieć podobne skojarzenia.

      Usuń
  4. Zupełnie przypadkowo wpadłem na tą stronę, dużo fan-artów, lubię to

    OdpowiedzUsuń