mnie nie widać! yay!

niedziela, 7 sierpnia 2016

Fanarty, fanarty, fanarty #51 - dziwne i niepokojące obrazki


Dawno dawno temu w odległej... zaraz, w tym klimacie nie powinno być zajęcy szarych ani lisów rudych... fail. Poza tym zwróciłbym uwagę, że Nick ma inną końcówkę ogona (powinno tam być ciemne futro), a więc... może to nie on? I może to nie Judy? Wiecie, właściwie to całkiem prawdopodobne...




CO tu się dzieje ja nawet nie...


Może lepiej było nie pytać...


Rarity robi zawsze długi podpisy pod obrazkami. Ale jak ja mogę silić się na skomplikowane dywagacje na tematy egzystencjalne, gdy te obrazki mnie... przerażają? Niepokoją? A no tak, przecież sam wybrałem sobie taki temat przewodni.


Spoko, powrót Bellwether w "dwójce" mógłby być, jeśli dałoby się to dobrze zrealizować. Ale może lepiej zostawić to na "trójkę", a wcześniej dać się popisać innemu złoczyńcy?


Czasem przeglądam obrazki, które zapisałem i pytam sam siebie: czemu ja to zapisałem?!

To już zaszło za daleko...

Finnick o poranku. Nie wiem, co ma przeciwko słodkim napojom. W końcu nie ma to jak kawa z dużą ilością cukru. Ja co prawda piję z max połową łyżeczki, ale widziałem kiedyś, jak koleżanka kupowała kawę w KFC i wsypywała kolejne saszetki cukru... i wsypywała... i wsypywała... i wsypywała...


A dlaczego to jest niepokojące? Chińskie/japońskie/koreańskie szlaczki, dziwny kolor Nicka i są bez ubrań! A i Judy ma zły kolor oczu. Może to są jakieś OCki. Ale bardziej podejrzewam, że artysta ma daltonizm. Znam jednego gościa z tą przypadłością i rysował Judy właśnie z niebieskimi oczami, dopóki mu nie powiedziałem.

Myślicie, że jak Nick nie może spać, to idzie do Judy? Wielki błąd!


Nick i Judy: .......................


To może się wydarzyć w następnym filmie!


A na końcu niech zostanie crossover ze Strażnikami Galaktyki!

13 komentarzy:

  1. Nich jako hot-dog? Przerażające. W sumie jak by się takie coś nazywało? Hot-fox?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nick jak hot-dog podsunął mi pewien pomysł na dialog.
    Judy: Don't touch my hot-dog!
    Nick: That is me.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio przeczytałem pewien artykuł w piśmie CD-Action na temat pojęcia Rule34... Z ciekawości wpisałem zootopia z właściwym dopiskiem i uch... Nie sprawdzajcie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z serii Niemożliwe Do Znalezienia I Prawdopodobnie Nieistniejące Fanarty: Czy udałoby się Wam znaleźć crossover Zootopii z Diuną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie to się nie udało, ale może Finnick w arabskim/ pustynnym stroju nada się jako zamiennik? No dobra, to jednak zupełnie co innego, niż odzyskujące wodę stroje Fremenów. W takim razie obawiam się, że nic lepszego nie znajdę ;(

      Usuń
    2. To może Dary Anioła albo Igrzyska Śmierci?

      Usuń
    3. Albo Świat Dysku lub Percy Jackson?

      Usuń
    4. Aleś Ty wymagający. Dary Anioła mi się nie podobały. Udało mi się znaleźć obrazek z Igrzyskami Śmierci, pojawi się w najbliższej edycji crossoverów.

      Usuń
    5. Ja wymagający? Od kiedy? Przecież wcale nie wybieram celowo takich fanartów, które ciężko znaleźć. Wcale.

      Usuń
    6. I jak można nie lubić Darów Anioła?!?!

      Usuń
    7. Cóż za niewiniątko z Ciebie. Czytałam zbyt dawno, żeby pamiętać dokładnie, ale wiem, że serię skończyłam na pierwszym tomie.

      Usuń