mnie nie widać! yay!

wtorek, 23 sierpnia 2016

Bonusowe crossovery #4: Shrek


Pamiętacie Shreka 2, w którym tytułowy bohater postanowił zmienić się w człowieka, by zyskać akceptację rodziców ukochanej? Jeśli nie, to świetnie, ponieważ zaraz wam go przypomnę. No, może nie do końca, ponieważ tym razem w rolach głównych wystąpili:


Leodore Lionheart jako Prince Charming
Dawn Bellwether jako Fairy Furry Godmother


Nicholas Piberius Wilde jako Shrek

Benjamin Clawhauser jako Donkey
Finnick jako Puss in Boots

Niezręcznie? Tak, chyba można tak powiedzieć. Ale najważniejsze, że Finnick mógł spłacić swój dług, zły książę burmistrz dostał za swoje, a para ukochanych wyjaśniła sobie parę spraw. I tylko Clawhausera żal.

Myśleliście, że tylko jeden twórca związany z Zootopią lubi Shreka? Błąd. Oto dwa kolejne przykłady odtworzenia scen z filmu, tym razem z części pierwszej:

Dla odmiany Bellwether w roli Lorda Farquaada. Cóż, wzrost by się zgadzał.

A osłem został Jack, który jakoś nie pasuje mi do tej roli. Nie, żeby lis i ogr byli do siebie szczególnie podobni...

Wracamy do jedynego słusznego gepardoosła, który tym razem przybywa do nas z radą, jak zdobyć kobietę. Króliczka. Zaraz, czy nie chodziło o to, żeby gonić króliczka, a nie żeby go złowić?


Tradycyjnie prawie o nim zapomniałam, Proszę Państwa, oto Komentarz Tygodnia:


Komentarz do Komentarza Tygodnia: Może nie jest to komentarz z FGZ, ale uważam, że idealnie się nadaje, ponieważ reprezentuje postęp fandomu albo przynajmniej bloga."
A w ramach postępu bloga mamy nowego redaktora. Podobno.

Podkład muzyczny do pierwszego komiksu. Gdybym była sprytniejsza, to tego paska by tu nie było. Ale jak widać, wcale taka sprytna nie jestem.

13 komentarzy:

  1. Ach wspomnień czar potęgowany tą piosenką. Jak dla mnie wyszło nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ? ? Jeśli chodzi Ci o brak piosenki, to ta funkcja nie działa w wersji mobilnej strony.

      Usuń
  3. aha, fajne i ten, no... co to ja chciałem powiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym obejrzała Shreka 2 w wykonaniu bohaterów Zootopii było by ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest po prostu piękne! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Och jak ja dawno Shreka nie oglądałem, ciekawie jak by wyglądało to w wykonaniu postaci z Zootopii ( pewnie sądziliście, że inkwizycja tu nie dojdzie :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ratunku! Inkwizycja! :D
      Ta nostalgia związana ze Shrekiem.

      Usuń
    2. Nikt nie spodziewał się hiszpańskiej inkwizycji!

      Usuń
    3. Inkwizycja tutaj? Świat się kończy

      Usuń
  7. Oni są idealni do fabuły Shreka 2!

    OdpowiedzUsuń