mnie nie widać! yay!

niedziela, 30 lipca 2017

Nocne info o naszym meecie

Miasto nocą
Hop, hop, hop! Dobry wieczór wszystkim czytelnikom. Za oknem pięknie świecą gwiazdy, świerszcze cykają w trawie, a ja wreszcie znalazłem chwilę by dorwać się do komputera. Jeśli chcecie zobaczyć co Mr. B wymyśla po nocy (a właściwe co opowiada o meecie), zapraszam!

Spytacie się pewnie dlaczego tak późno do was piszę, sprawa jest prosta, goszczę u siebie najlepszego przyjaciela z Warszawy i staram się spędzić z nim jak najwięcej czasu, wynikiem tego jest bardzo napięty harmonogram wspólnych zajęć. Musicie mi wybaczyć, ale jednak przedkładam swoje znajomości nad pracę na blogu (nie zwalniajcie mnie za to xD).

Zgodnie z tytułem posta pora na garść informacji o naszym spotkaniu w Beskidzie. Niestety z przykrością muszę oznajmić, że budowa domu gościnnego się opóźniła więc tym razem nie mogę zaproponować wam pełnych wygód. Oferuję za to rozległy teren pod namioty (acz uczciwie powiem, że ziemia twarda więc bez materaca/karimaty ani rusz). Osoby, które mają swój własny namiot niech go śmiało biorą, pozostałym zorganizuje nocleg ja, musze jednak wiedzieć ilu z was się ostatecznie zdecyduje. Dla przypomnienia dniami ustalonymi meeta są 18 - 20 sierpnia. Najłatwiejszym dojazdem w moje okolice jest bus z Krakowa, którego kursy możecie znaleźć na stronie e-podróżnik wpisując jako miejsce startowe Kraków, a docelowe wieś Hańczowa.

Nasz wszechwładny Polineks proponował żeby wspólnie zgadać się w dawnej stolicy na "zbiórkę" i pojechać jednym busem, ale to zostawiam do ustalenia wam, gdyż jak i tak będę czekać na miejscu. Jeśli ktoś chce dojechać na własną rękę korzystając ze swoich sposobów niech mnie powiadomi, a pomogę w ustaleniu optymalnej trasy dojazdu. Jeśli ktoś miałby więcej pytań, jestem na discordzie. Poniżej wrzucam ankietę rejestracyjną, proszę chętnych o wypełnienie przed 8 sierpnia.


To by było na tyle, pozdrawiam i życzę miłego dnia. Ku chwale Rarity! Do zobaczenia w sierpniu :D

4 komentarze:

  1. A ja się pytam czemu nie ma jeszcze tematu o tym meecie na forum??

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie, to planowałem ale tym razem lipa. Dorobić muszę bo studia zaczynam i kasa się przyda, więc niestety nie wpadnę. Jak bym bliżej miał, ale dla mnie to drugi koniec kraju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąż żałuję, że mnie tam nie będzie...

    OdpowiedzUsuń