mnie nie widać! yay!

środa, 12 lipca 2017

Rysunkowe Wyzwania #15

[Autorka: MsTina]

Jest 22, Virax kładzie się do łóżka po ciężkim dniu na urlopie. Sprawdza redakcyjnego Discorda i widzi, że Evka pisze coś, że wstawia na środę śmieszkowego posta. Najpierw nie zwraca na to uwagi. Po chwili myśli "Zaraz, post... post... POST!" Virax włącza Bloggera i szybko robi posta z Rysunkowych.


Więc jak widzicie, dzisiejszy post będzie szybko i mało rzeczowy, bo jestem jeleniem.

[Autorka: Martyna Sz]

Ponyfikacja Mr. B. Nie wiem, czy chodzi o tego z filmu, czy z redakcji, ale jest. Kocham te brwi! :-P Generalnie chyba ciężko pić z kieliszka, jak ma się kopyta, ale jak jest się szefem mafii, to trzeba zachowywać pewne standardy.

[Autorka: Martyna Sz.]

Moja córka Gazela. Całkiem łafnie prezentuje się jako jednorożec. W sumie nie wygląda jakoś diametralnie różnie od oryginalnej postaci. :-P Jakby ktoś chciał wiedzieć, to za narysowanie Gazeli lub jelenia jest u mnie zawsze plus. :-D

[*Najlepsza praca*]
[Autorka: Czaka]

Uga czaka uga czaka uga czaka
I'm hooked on a feeling!
I'm high on believing!

Ekhm... O czym to ja...? A, tak. Ostatnia praca przedstawiająca scenę u Mr. B. Poboba mi się tutaj to, że jest przedstawiona więcej niż jedna postać. Plus cutie marki się ładnie prezentują.

To niestety wszystkie prace na dzisiaj. Tendencja wzrostowa się nie utrzymała i przyszły znowu tylko trzy. Tematem kolejnej edycji będzie:

ŚMIERĆ

Prace wysyłajcie na adres Jereminow@gmail.com do 21 lipca 2017. Ponownie zachęcam każdego do wzięcia udziału, nawet jeśli brakuje mu umiejętności. Do przeczytania!


Zootopia to najlepsze anime.

6 komentarzy:

  1. Jaki pozytywny następny temat. Do tego termin nadsyłania prac to moje urodziny. Przypadkiem to być nie może.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajno! Jest moja ponyfikacja, gratuluję. Autorka wygrywa szacunek mafii i darmową dostawę lodowych bloków na rok. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Temat 10/10, polecam Magda Gessler

    OdpowiedzUsuń
  4. Postaram się coś stworzyć, ale nic nie obiecuję. Nie wiem, czy będę mieć czas.
    Temat świetny, lecz dawno nie rysowałam niczego związanego ze śmiercią, więc czy mi się uda?

    OdpowiedzUsuń