mnie nie widać! yay!

sobota, 22 lipca 2017

Fanarty, fanarty, fanarty #85


Witajcie, miśki! Wróciłem z obozu, więc mogę normalnie robić posty. Mam dzisiaj znowu dawkę fanartów, bo nie umiem robić treściwych postów, a obrazki łatwo wstawić bo wiem, że to lubicie. Tak więc zaczynajmy, bo jest 23 i jestem śpiący żebyście nie musieli czekać.
[Źródło]

Nie wiem, do czego i czy w ogóle nawiązuje ten art, ale wygląda fajnie. Niby mogę to sprawdzić, lecz mi się nie chce. XD



Wyszukałem "zootopia fantasy". Oto efekt. Wygląda to trochę jakby Nick i Judy chceli iść na kowent w cosplay'ach, ale nie było ich stać na dobre kostiumy. Choć Judy wygląda nawet nieźle jako smok/dinożarł.

[Jakiś Jeleń zgubił źródło]

Szczerze mówiąc, jest to chyba jeden z najładniejszych artów z Gazelą (jakby było ich dużo...), jakie widziałem. Fajnie, że moja córka ma sporo ładnych portretów. Choć ma też równie dużo przerażająco ZUYCH artów...

[Hodor]

Nick jako doktor i Finnick jako pielęgniarka. Jakimś cudem ktoś go wcisnął w żeński strój i fenek nie wygląda na zadowolonego z tego.


[Równorzędna wymiana]

Dzisiaj skończyłem Fullmetal Alchemist z 2003 roku. Został mi jeszcze do obejrzenia film zamykający historię. Generalnie bardzo polecam to anime. Ma świetną fabułę, klimat i postacie. Animacja mogłaby być lepsza, ale to akurat wina niezbyt dużego budżetu. Tylko zakończenie było... może nie kiepskie, ale dziwne. Mam jeszcze do obejrzenia wersję Brotherhood, która ponoć jest bliższa mandze (której nie czytałem jeszcze), ale to kiedy indziej, żebym nie odczuł przesytu.

[Śliczne]

I oczywiście art od TheWinterBunny. Kocham jej fanarty, na których dużą rolę odgrywa niebo. Wyglądają po prostu obłędnie! (Też chcę tak umieć...)

[Neytirix!]

Na koniec uroczy art z Nickiem i Judy na tle zachodzącego słońca, żeby nie było, że za mało shippingowych artów dałem. Plus, uwielbiam twórczość Neytirix.
To już wszystko na dzisiaj. Przepraszam za niską wartość merytoryczną posta, ale pora jest późna. Miałem zrobić posta wcześniej, ale wolałem FMA dokończyć. :-P Dobranoc Wam, nieważne, o jakiej porze to czytacie!


"On that day, mankind received a grim reminder. We lived in fear of the Titans and were disgraced to live in these cages we called walls."

4 komentarze:

  1. Zacne tapetki. Ten z Gazellą faktycznie śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwójka to ewidentnie Gintama !!! XD Największa dawka śmiechu,absurdu i scen chwytających za serce jaką kiedykolwiek zobaczyłam! Polecam każdemu (każedemu powyżej 16 r.ż)!Postacie ubrane są w stroje Shinsengumi - funkcjonariuszy policji działającej w serialu i choć non stop się w nim pojawiają, nie są głównymi postaciami.

    OdpowiedzUsuń