mnie nie widać! yay!

piątek, 7 lipca 2017

"Teoria, a praktyka" - Zwierzęce Memy #7

pojedynek tytanów

Witam cześć i czołem, po praktykach zataczam się kołem! To już siódmy post z memami, miejmy nadzieję, że ta siódemka przyniesie wam szczęście w tym upalnym zapewne dniu. Dla mnie szczęśliwy napewno: koniec płatnych praktyk na ten weekend. No właśnie, "praktyk", a z nimi są ciekawe mankamenty, ale to już w rozwinięciu.


Darwin byłby dumny

Przypomnijmy najpierw, na jakim kierunku się uczę: technik logistyk. Co powinienem robić? Planować, prognozować, kontrolować. Tak z grubsza. A co robię? Przynieś, podaj, pozamiataj.

No dobra, hiperbolizacja sytuacji.

a tam kucyki, furries i inne fetysze

Zakładem pracy jest hurtownia asortymentu biurowego, szkolnego i zabawkowego. Przenoszę towar z zapasu na półkę i na odwrót, ostatnio miałem sortowanie, pakowanie i oklejanie sprzętu do wysyłki, jakieś materiały promocyjne, sprzęt dla przedstawicieli handlowych oraz parę paczek dla klientów. Spoczko robota, gdy siedzisz sam bez kontroli z muzyką i pakietem internetu w telefonie.

nie lubię tej gąbki, ale...

I tak, po tych wcześniejszych odbytych tam "praktykach" wiem, co mogę robić, czego nie, gdzie są martwe punkty w monitoringu więc wiem jak to robić...


Obijać się oczywiście, nie wiem, o czym wy myśleliście... ZBOCZUCHY!

NIE

Anyway, oprócz czynności wyżej wymienionych, naklejałem kody kreskowe na jakieś paczki słoiczków o pojemności kieliszka... do wódki!

2 lata temu pamiętam, jak obsługiwałem urządzenie wchodzące w skład systemu WMS: czytnik kodów dzięki któremu można dostać szybko informacje o towarze, jego lokalizacji oraz możliwość dokonania przesunięć w magazynie, przypisać do danego miejsca towar i takie tam.

Koniec ględzenia, początek memuff czytelnikuff

Autorka: Clariss39

"Czy przerabianie tekstu z filmu podpada pod łamanie praw autorskich?"

Nie, prawnie to podpada to pod parodię, która ma przekaz satyryczny, z linkiem do oryginału jesteś prawnie chroniona prawem cytatu.
Tylko to jest mem, a chyba wszyscy wiemy skąd cytat podchodzi :v

Autor: michu (tak mi podpowiada wujek Google)

A ten to w sumie nic nie napisał :<

Standardowo: memy nadsyłajcie na skrzynkę mailową thekideu@gmail.com, nowe tło poniżej (btw. trzeba znaleść jakieś nowe, bo się kończą)

I TY MOŻESZ ZOSTAĆ MEMIARZEM!


tadaaaaaaah!


Do zobaczenia po następnej przerwie w pracy!

6 komentarzy:

  1. Kideł, spokojnie z tą pracą, nie wszystko na raz, będziesz mógł być dumny z obranej ścieżki kariery kiedy wreszcie awansujesz na starszego mopowego :v

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chciało się nosić teczki, trzeba nosić woreczki. A kto worków nie chce nosić, może o łaskę pod mostem prosić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, zapomniałem zrobić mema! Sorry. :-(
    Ale post jak zwykle fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń