mnie nie widać! yay!

czwartek, 20 lipca 2017

Zootopia na D23 Expo, ciąg dalszy!


D23 Expo za nami, a co za tym idzie, również panel dotyczący procesy animacji tego filmu. W rozwinięciu znajduję się kilka filmów nagranych podczas prezentacji. Zapraszam do oglądania.

Na początek, wstęp!


Potem przyszła kolej na coś bardziej interesującego. Między innymi, Nicka przechadzającego się w stroju Robin Hooda.


I na koniec były oczywiście pytania od publiczności.


I w bonusie filmik z tworzeniem ciasteczkowej Judy.


Oczywiście sa również inne filmiki, które możecie znaleźć na kanale Ricka Russella.

Zaś informację zostały zaciągnięte z ZNN!

3 komentarze:

  1. A jakże, pytanie o sequel i "dużo się dzieje w umysłach dyrektorów" - czyli nie traćmy nadziei.
    Cenzura: 05:36 filmiku z Q&A (przedostatni) - jak włączycie napisy polskie też wam wyskakuje to co mi ? (chyba ktoś w tle to mówił)

    A jeszcze na koniec - zauważyłem że ostatnio głównie udziela się Polineks - nie przepracowuj się tak. Robisz ostatnio większość postów a awansu i tak nie dostaniesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja? Większość? Nie zauważyłem. Jak dla mnie to robię tyle ile zawsze, podobnie inni.

      Usuń
    2. Ostatnio Polineks robił więcej, bo jestem jeleniem i z powodu różnych czynników nie mogłem.

      Usuń