mnie nie widać! yay!

niedziela, 3 kwietnia 2016

It's finally here!


;___;
W-wybaczcie moje wzruszenie, ale po wielu tygodniach czekania wreszcie do mnie dotarła!



"The Art of Zootopia" - wspaniała księga pełna rysunków koncepcyjnych od twórców filmu.
Otwieram paczkę, a tam - zbrodnia przeciwko ludzkości - dostałem najwidoczniej wersję na rynek brytyjski, a nie amerykański, bo na okładce jest "Zootropolis".
Ach, no cóż i tak jestem wniebowzięty, a to że wszystkie "Zootopia" w książce zostały zastąpione przez "Zootropolis" niewiele zmienia - rysunki oczywiście zostały takie jak w oryginale. :)

Nie spodziewałem się również innej rzeczy, a mianowicie, że to książka w obwolucie!
Tak jest, widoczny obrazek to tylko papierowa okładka nakładana na okładkę właściwą, w pięknym zielonkawym kolorze z wytłoczonym "Zootropolis".
Z jednej strony już teraz będę się ciągle martwił, by jej nie zniszczyć, ale z drugiej, wygląda to świetnie i według mnie podkreśla status książki.

Właściwą recenzję napiszę później, już po dokładniejszym zapoznaniu się z treścią.

Hype intensifies!

10 komentarzy:

  1. Mere, nie mogę się doczekać recenzji!
    A co do The Art Of Zootopia to chciałabym mieć, lecz wydałam wszystkie pieniądze na The Art Of Frozen.
    I jestem zła z tego powodu.
    Po co ja to piszę, kogo to obchodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie obchodzi!
      Spokojnie, uzbierasz i sobie kupisz.
      The Art of Zootopia będzie pewnie jeszcze długo dostępne. Zobaczyli, że jest takie zainteresowanie, że trzeba było robić dodruk. :)

      Usuń
  2. Też czekam na recenzję. Plus dobrym pomysłem byłby według mnie post z tapetami, bo te dwie, które mam, już mi się trochę znudziły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł! Będzie post z tapetami. :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Można by też zrobić serię w której byłyby prezentowane różne teorie związane z Zootopią. Mogłaby się taka seria nazywać np. "Zoologia".

      Usuń
    4. Też dobre, nawet nazwa!
      Jednak potrzebuję ludzi, bo chyba sam się z tym wszystkim nie wyrobię.
      A Eljon i rozrabiaka niekoniecznie są mistrzami wydajności. :P

      Usuń
  3. Teraz czekać tylko na fanfiki ze Zwierzogrodu. Fallout: Zwierzogród? Animal Factory? Silent Zootopia? Milczenie owiec?

    OdpowiedzUsuń