mnie nie widać! yay!

sobota, 14 maja 2016

Forum For Glorious Zootopia!


Chciałbym Wam podziękować za udział w ankiecie dotyczącej tego, czy powinniśmy stworzyć jakieś miejsce do dyskusji. Zdania były podzielone, ale większość osób wybrała opcję, bym stworzył małe forum.

A zatem mam przyjemność ogłosić, że forum powstało!
Serdecznie zapraszamy!





Forum jest dopiero w pierwszej wersji i będzie powoli rozwijane. Oczywiście tempo tego rozwoju zależeć będzie od Waszego uczestnictwa w jego życiu.
Chętnie też przyjmę moderatorów, którzy pomogliby wprowadzić porządek.
Jak sami widzicie, nie wszystko jest idealnie (nie mogłem na przykład poprawnie ułożyć tła), a problemów jest więcej.

Mimo wszystko podstawowe funkcje, czyli postowanie wydają się działać. A reszta przyjdzie z czasem.
I tutaj proszę Was o pomoc. Nie tylko czynną, jeśli ktoś zdecyduje się na zostanie moderatorem, ale także wsparcie dobrą radą i opinią, co należy poprawić albo co nie działa.

Żeby przeglądać forum trzeba się oczywiście zarejestrować! ;-)

4 komentarze:

  1. Czy tylko mnie niepokoi ta końcówka cba w adresie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ogólnie cieszę się, że się rozwijamy.

      Usuń
    2. Nie tylko ciebie, ale musiałem poprosić "kolegów", by domena była darmowa. :v

      Usuń
  2. Fajnie, że jest forum 9 o które sam postulowałem ;0 ) i założyłem już nawet pierwszy temat :P

    OdpowiedzUsuń