mnie nie widać! yay!

niedziela, 29 maja 2016

Zootopia w Club penguin

Ostatnio w grze MMO dla dzieci "Club penguin" trwa event z Zootopią. Więcej szczegółów w rozwinięciu posta.



Impreza trwa od 19 maja do 6 lipca i są w niej kostiumy dla postaci. Niestety tylko dla kont premium wiec zamieszczam tylko zdjęcia katalogowe. Część z nich dopiero będzie od 8 czerwca.


W grze na wstępie wita nas Judy i Nick oraz są miejscówki z filmu wraz z opisem. Więcej miejscówek także będzie 8 czerwca


Jest także "wywiad" z Judy i Nickiem:

Zagracie?

2 komentarze:

  1. Pamiętam, jak w to grałem... jaki ja byłem młody. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najdroższa Celestio... Czasy, gdy w Club Penguin grało się godzinami ze znajomymi... Ech, teraz już nie gram.
    RIP stare dobre czasy [*]
    A tak serio, to nawet mi przez myśl nie przeszło, że event z Zootopią może pojawić się w tej grze. Przynajmniej to lepiej wygląda niż obie imprezy z Frozen razem wzięte.
    Still waiting for MLP Party.

    OdpowiedzUsuń