mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 10 lipca 2017

Fandomowy collab #1

Collaborate Once Again!

Nadeszła pora na collab i na ciasteczkowego potwora... Tia. Em... Więc... Mam ogrom prac do pokazania (aż jedną!). Zaczynajmy więc.



Autor: Jeremi Nowikow, czyli inaczej mówiąc nasz Virax...

No i na tym koniec prac! A tutaj macie szkic do następnego collabu (może będzie więcej prac?). Nie wstawiam na imgura, bo dostałam pewną reklamację od pewnej osoby odnośnie spoilerów. Więc spoko, oto szkic:


Tia... Skąd ja biorę takie pomysły? No więc, powodzenia i życzę miłego poniedziałku (poniedziałki nie są miłe...).

3 komentarze:

  1. Ehh... ile tego jeszcze... ludzie... gdzie jest wyjście z tego gąszczu prac... na pomoc! Zgubiłem się! Czy ktoś mnie słyszy!? Halo! Pomoooocyyyyyy! Gdzie jest wyjście!?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjście masz gdzieś pomiędzy dyżurką Viraxa a biurem Evki. Tak na oko azymut 20.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem nie zrobię, bo nie będę miał kiedy. :-(

    OdpowiedzUsuń