mnie nie widać! yay!

piątek, 21 lipca 2017

Extra-super-ninja post z okazji Polineksowych urodzin, czyli kolejnego roku panowania wielkiego ZUA!


Witam wszystkich bardzo serdecznie! Dzisiaj do spółki z redaktorami, czyli Mr.B, Viraxem oraz Kidełem postanowiliśmy zrobić ninja-posta z okazji urodzin Polineksa. HODOR. Depresja!

Okazja jak okazja warto skorzystać, zawsze to jakiś temat na posta. Wcale, a wcale nie składamy tych życzeń w strachu przed ZUEM. Po prostu jesteśmy dobrze wychowani. No ja nie wiem, czy mogę się za takiego uznać, ostrzeżenia za przekleństwa u Panienki Rarity mówią co innego :V

Ja i dobre wychowanie...

Bardzo dobrze wychowani… No cóż.

Po prostu Neverwinter mi się ściąga i nie mam co robić, więc uznałem, że równie dobrze mogę złożyć ZUU życzenia. XD

Więc, jako że osoby postronne wytypowały mnie do rozpoczęcia tego śmiechowego posta, chyba pierwsza skuszę się na złożenie życzeń. No chyba że jest inny chętny, mi się nie śpieszy. Ktoś, coś?

Nie. Ty idziesz na pierwszy ogień. :D

No oky, więc tak. Z okazji urodzin naszego wielkiego, wszechmogącego, nieposkromionego itp. itp. oraz największego ZUA, składam mu życzenia w których kompletnie nie wiem co napisać, więc tak… Drogi Polineksie życzę abyś nie stracił zapału do roboty i byś w końcu pobrał Flutterkę :p

Z internetu ją pobrał? XD

A czemu nie? Są już poduszki z waifu z anime, czemu by nie taka Flutterka?

W sumie z Fluttershy też są poduszki. Ale czy można je pobrać jako dane z internetu? :D

Podobno ZUO jest wszechmogące, więc może i potrafi ściągać kuce z internetów.

Zapewne, ale ludzie, życzenia! Koniec tematu o kucach!

To przecież życzenia dla Polineksa! Kuce muszą być!


Jak takiś mądry, to teraz ty mu życz.

No cóż… Jako że jestem jeleniem, to nie umiem za bardzo składać życzeń, ale mogę spróbować. A więc życzę ci wszystkiego najlepszego w dniu Twych urodzin, Polineksie. Obyś zawsze był szczęśliwy i uśmiechnięty i nie dopadła cię straszliwa choroba zakaźna zwana depresją. (ej! Ale od depresji to mnie tu macie!) Życzę ci, abym cię za bardzo nie wkurzał (ale tak trochę zawsze będę, wkurzanie innych to mój obowiązek :D), żebyś zawsze czerpał radość z tego, co robisz, żebyś się nie przepracowywał, żebyś obejrzał FMA, żeby w twoim życiu zawsze było miejsce na trochę humoru, zabaw i wyobraźni i żebyś zawsze osiągał zamierzone cele. Jeszcze raz, wszystkiego najlepszego, Polineksie!

Kurcze, aleś się rozpisał. Aż trochę wstyd że tak mało napisałam D: Dobra to żeby nie było siary napiszę stary, ale dobry wierszyk: “Zdrowia, szczęścia, pomyślności, dużo hajsu i radości”. No co? To zawsze coś.

Znalazłem życzenia urodzinowe w qyenyi. Aur Onnad Meren!

Ja pozwolę sobie na małą dygresję. Polineks jest pierwszą osobą, którą “poznałem” po dołączeniu do fandomu. To właśnie jego styl pisania zachęcił mnie do pozostania na FGZ co poskutkowało moją obecnością w redakcji. Jestem ci wdzięczny za wszystko co robisz dla bloga. I z całą pewnością bez ciebie ja byłbym kimś innym. Mogę śmiało powiedzieć, że tobie zawdzięczam miłość do Zwierzogrodu i za to stokrotnie dziękuję. Wiedz, że masz mój bezgraniczny szacunek zawodowy i personalny. Oczywiście jak każdy miewasz czasem gorsze chwile, ale nie pozwól by przyćmiły one te rzadkie momenty, w których cały świat się do ciebie uśmiecha. Chciałbym ci w dniu urodzin złożyć najserdeczniejsze życzenia. Niech ci się w życiu wiedzie i szczęści. Niech spełniają się twe marzenia. Niech opromieni Cię magia przyjaźni i miłości, która nawet wśród ludzi gdzieś się czai. Niech Flutterka będzie z tobą wszędzie i zawsze. W tym jakże uroczystym stylu oddaję Ci hołd. Bądź po prostu w życiu szczęśliwy. I nie zmieniaj się, bo jesteś wspaniały taki jaki jesteś, tylko musisz to sobie uświadomić. Pamiętaj, że czego w życiu nie będziesz chciał robić to ja w ciebie wierzę. W każdym miejscu masz wsparcie mafii. Wszystkiego najlepszego szefie. Jezu, nie prosiłem cię o autobiografię… (subskrybuję Gonciarza)


Dobra, przesadziłem, ale sens zachowany

Polineksie mój drogi, zdrowia, szczęścia i Fluttershy pod kołderką, życzę ci czasu na wszystko i hajsu, żebyś miał czas i nie musiał go marnować na coś co plebs nazywa “pracą”. Dużo genialnych postów w przyszłości, premiery Zootopii 2 i czego sobie zażyczysz (nie, śmierć się nie liczy, sznury mi się pokończyły, a cały cyjanek już zjadłem, ale przynajmniej dobry był ^^)

No i życzę także, żeby blog nie umarł za twojej kadencji :V

Kurcze no! Rozpisali się na pięćdziesiąt stron, a ja dwa zdania napisałam. Głupio trochę. No dobra, zrekompensuję się arcikiem. Ale to potem, bo jest za gorąco (przynajmniej u mnie) żeby siedzieć i rysować.

Więc, to chyba wszystko, w imieniu swoim i redakcji jeszcze raz życzę Polineksowi wszystkiego najlepszego i żegnam się, zwiastując koniec tego posta.


P.S Mówiłam że się zdziwisz!


14 komentarzy:

  1. Ano się zdziwiłem. Bardzo wam dziękuję za życzenia. Jesteście naprawdę kochani i cieszę sie, że mogę pracować tak fajną paczką. Dzięki wam jeszcze aż tak bardzo nie sfiksowałem i nadal mnie cieszy pisanie tutaj. Bardzo dziękuję za życzenia i tyle ciepłych słów. Wam, a także całej społeczności FGZ życzę wszystkiego co najlepsze. Ciepła i szczęścia w życiu, by te radosne chwile zawsze przeważały. Naprawdę dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omal bym zapomniał. Wiecie że oprócz mnie urodziny dziś obchodzi również Janet? Osoba zasłużona dla FGZ. Jej także życzę wszystkiego najlepszego!

      Usuń
    2. Wszystkiego najlepszego dla ZUA i Janet!

      Usuń
  2. Ło! dobrego i dużo szczęścia, zdrowia i wszystkiego :P
    I niech Z2 wyjdzie szybciej, niż myślimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zootopia 2 wyjdzie na 30 urodzinki Polineksa - tak coś czuję.

    Wszystkiego najlepszego, wiele chęci do prowadzenia bloga i jak najmniej problemów w życiu, żebyś nie stał się kolejnym pesymistą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaa! Spoźniłem się! Nieeeeee! No dobra, na szybko składam ci życzenia zdrowia i żebyś nigdy nie znudził sie prac... zabawą na FGZ :D

    OdpowiedzUsuń