mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 10 lipca 2017

Podsumowanie Tygodnia #27 - Depression Awakening


Eyyy, waddup! Do dzisiejszego podsumowania zostałem wytypowany ja dzięki dyktaturze Polineksa demokracyjnym wyborom rzecz jasna. Plan na ten post jest prosty: nie doprowadzić do śmierci swojej (bo kto go napisze) a także nie doprowadzić do śmierci bloga. Nie przedłużając, uroczyście rozpoczynam dwudzieste siódme Podsu--

- Inkwizytorze Kideł, mamy dla ciebie zadanie! Musisz zająć się herezją z Radomia, podobno Naczelny Heretyk znów zaczyna coś kombinować. Pojedź tam i sprawdź co się dzieje.

- Ale Naczelny Inkwizytorze Szopiej Inkwizycji, zostałem wytypowany do Podsumowania Tygodnia i nie ma kto mnie zastąpić...

- Nie musisz się o to martwić, post się pojawi, a ty jedź do Radomia.

- Ale...

- Wykonać!

- Tak, mój panie...


Szopia Inkwizycja zastąpi Inkwizytora, ponieważ Szopia Inkwizycja obserwowała poczynania bloga FGZ. Sztab Szopiej Inkwizycji wykonał listę napisanych postów tego weekendu. Oto one:

Poniedziałek
Polineks publikuje posta ze Zwierzogrodzkimi Cosplayami.

Wtorek
Mr. B i Mitologia Zwierzogrodu
Legendy głoszą, że Mr. B nie napisze długiego posta (taką notkę zostawił nam Inkwizytor Kideł)

Środa
Redaktorskie Perypetie #2 2/2 by Evka i inni, czyli co dzieje się za kulisami bloga.

Czwartek
Polineksowe przemyślenia na temat serialu o Zwierzogrodzie. Za, czy przeciw? Zobacz sam!

Piątek
Teoretycznie Zwierzęce Memy, w praktyce ględzenie o pracy w hurtowni Inkwizytora Kideła

Sobota
Tak bardzo profesjonalny poradnik krok po kroku o tworzeniu fanartów (1/2). Nic dodać, nic ująć

Niedziela
Naukowy bełkot Pana B (znowu). Spekulacje i teorie na temat lokalizacji Zootopii.

Szopia Inkwizycja zwołała specjalną komisję, której zadaniem było znalezienie zootopijskich filmików, których jeszcze nie publikowano na blogu.
Zatem Szopia Inkwizycja może się pochwalić swoimi znaleziskami:


Zoodystopia 3, typowa youtube'owa parodia Szopia Inkwizycja dobrze się przy tym bawiła



Szopia Inkwizycja znalazła także niepodwarzalny dowód na to, że Zootopia to genialna animacja.


Review (NO PRZEPRASZAM BARDZO, ALE ISTNIEJE TAKIE PIĘKNE POLSKIE SŁOWO JAK "PRZEGLĄD") pluszaków serii Tsum Tsum



Oraz paczka naklejek.



Szopia Inkwizycja zanotowała dziwną aktywność na Discordzie FGZ, (notka od Inkwizytora Kideła: “normalnie Trudne Sprawy”). Szopia Inkwizycja prosi o kontakt w razie zaistnienia takich sytuacji, Szopia Inkwizycja zawsze ma wolnych Inkwizytorów do wysłania.

.


Inkwizycja ma zaszczyt ogłosić wybrany przez komisję Komentarz Tygodnia


Szopia Inkwizycja wybrała ten komentarz ze względu na kreatywność rozwinięcia nieistniejącego skrótu R.E.D.A.K.C.J.A.
Szopia Inkwizycja spekuluje, że są niewielkie szanse na to, że ktoś z redaktorów może się obrazić z powodu czarnych kaktusów…
- A jednak!
- Inkwizytorze Kideł! Dlaczego wrociłeś tak szybko?
- Zapomniałem wziąć sznura jak już byłem w połowie drogi. Są rzeczy ważne i ważniejsze, a teraz, jeśli Naczelny Inkwizytor Szopiej Inkwizycji pozwoli, dokończę Podsumowanie, Inkwizytor X zdecydowanie poradzi sobie sam w przeszpiegach. Skoro sam Naczelny Inkwizytor Szopiej Inkwizycji dał się nabrać na przebranie Ellie Goulding…
- Dosyć! To było dawno i nieprawda! Szopia Inkwizycja zadzwoni do Polineksa z prośbą o karne posty za niesubordynacje!
- Tak mój panie… (i spróbuj się tu nie zabić)

Co oni tu napisali...? Oh God...
Nie ma czasu na poprawki, przynajmniej zrobili to rzetelnie...

Dobrze, no to czas na Forumowy Komentarz Tygodnia!
(Evka w stroju baletnicy przynosi kopertę z FKT)


I ty się dziwisz, że nie możesz znaleźć, jak w Sosnowcu szukasz >:) 

W ogóle to wiecie co? Chyba wrócę na forum, jak tylko zobaczyłem listę online na shoutboxie to aż poczułem się jak w domu ;V


Z innych ogłoszeń parafialnych:

Polineks wraca z urlopu, a to znaczy, że Wszechładne ZUO znów będzie patrzeć na nasze łapki...


SHIPPING TYGODNIA!

Dzisiejszym shippem tygodnia jest Kideł x Kredke (albo kredki, jak kto woli >.<)
Kidea kredki, nie wasze! ;v

Oooooooraz czas na suchar tyyygodniaaa!!!
Oczywiście żart mocno w moim stylu bo to ja prowadzę ;_;

Dlaczego Nostradamus siedzi w piekle?
Za spoilery.

Tym pesymistycznym żartem zaczynamy kolejny pierwszy dzień tygodnia zwanym (bleh) poniedziałkiem. Zapewne wy będziecie to sobie czytać z zaciszu swoich domków, a ja w tym czasie będę z...yyy pracować, tak, miałem powiedzieć pracować. 
Have a nice day.


Szopia Inkwizycja też wam życzy miłego tygodnia.

6 komentarzy:

  1. O... Poraz pierwszy w życiu blogowy komentarz tygodni.
    Marzenia się jednak spełniają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Z cyklu: głębokie przemyślenia urzytkowników FGZ. Następny odcinek za tydzień o tej samej porze!

      Usuń
  3. SOSNOWIEC! Moje miasto! A tak właściwie to wcale nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy te karty z filmiku można dostać w Tesco ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikt się nie spodziewa Depresyjnej Inkwizycji!

    OdpowiedzUsuń