mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 17 lipca 2017

Podsumowanie Tygodnia #28


Uuu! Jak dawno nie widziałem tego łosia! Poważnie, dawno go nie widziałem tak jak Zootopii. Na początku był znakiem nie chybnego końca posta z wiadomościami blogowymi i zootopijnymi, a więc czegoś tak nudnego, jak wiadomości TVP. Lepiej zacznijmy.

W zeszłym tygodniu po mym powrocie z urlopie, skończyłem urlop, a skoro skończyłem urlop, to skończyłem urlop. Normalnie wiadomość tygodnia. Od razu musiałem sprzątać bajzel, jaki redakcja stworzyła, jakby jakiś był, a także jak to bywa, nieco ponarzekać. Eee, o czym to ja? No tak. Wydarzenia tygodnia.

1. Fanartowy collab zaczyna swą działalność. Mam smaka na kołocz!
2. Mitycznie, fantastycznie. Kolejne mafijne mity. Mafia!
3. Rysunkowe ponifikacje. Chyba o czymś zapomniałem.
4. Efgiezetowe święto państwowe. Hurray!
5. Zootopijny Minecraft, bo czemu nie!
6. Memowa fabryczka! Kidełowe historie!
7. D23 Expo! Zootopii prawie brak!
8. Kolejna wizja końca wszystkiego! Nom

Już miałem smutać, ze na świecie nic się nie działo, a tu proszę!
Co? Spodziewaliście się obrazków? Niestety coś nie wypaliło i zamiast tego dam linka. TEGO!
Postanowili odtworzyć wygląd radiowozu ze Starej Sahary. Ładno wyszło!

Coś dalej? Hmm. Nie! Jedziemy na forum!

A tam kolejny odcinek serialu "Kabson psuje", albo "Kabson próbuje naprawić"? Mylą mnie się te serie. Tak czy inaczej na forum coś się popaprało i uzyskanie Forumowego Komentarza Tygodnia uległo opóźnieniu.
Następnego dnia

O! Znalazł się! W bardzo ciekawym dziale zresztą. Zwróćcie uwagę zwłaszcza na pytanie.


Lody to nie tylko mleko. Są też wodne czy z zamrożonego soku, ale zgoda. Ciekawe co na to mećki.

No to skoro, toro, boro, co? Nieważne. Komentarz tygodnia!


Kideuaizacja wszystkiego. Już wiem czemu wszystkim ostatnia udziela się taka Kidełowa atmosfera. Przez jego posty to wszystko. Możesz być dumy Kidele!

To zostały nam dwa punkty, co nie? Tak więc pierwszy!

Shipping tygodnia

1

Chcesz zaimponować dziewczynie, a kończysz jako jej kolacja. Rada dla was dzieci. Związki są złe kobiety jeszcze gorsze, dlatego trzymajcie się od nich z daleka, bo inaczej skończycie jak Nick.

Shipping za nami to czas na suchara.

Jak nazywa się sympatyczne zwierzątko futerkowe, które zawodowo zajmuje się edycja zdjęć?
 
Fotoszop

Zakończymy ten odcinek zwyczajowym ba dum tss.
Czekając na możliwość obejrzenia nowego odcinka GoT (coś musi mi umilić czas pozostały do odcinka świątecznego Doctora Who) się z wami żegnam!

6 komentarzy:

  1. Dziwne, nikt nie napisał komentarza xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zadowolony i przerażony zarazem.

    Trzeba uaktualnienić wpis w słowniku:
    "Depresja jest zaraźliwa, poprzez kontakt pisemny, przez osoby wybitnie depresyjne"

    OdpowiedzUsuń
  3. No, my kobiety, pałamy żądzą mordu do mężczyzn. W końcu są tylko ogniwem muędzy nami, a małpami.

    OdpowiedzUsuń