mnie nie widać! yay!

piątek, 21 lipca 2017

"Przygody e-sportu" - Zwierzęce Memy #9

grałbym

Siemaneczko ziomeczki, ja jestem Kideu98 a to jest let's play blogspotu FGZ... meh, chciałem zacząć gamersko, ale wyszedł mi polski jutub, bleh. Nie mniej witam w już dziewiątym poście z memami, czyli "dlaczego jeszcze mi zostało coś do publikowania?" Dzisiaj będę przynudzać o moich sytuacjach podczas gier, Uncharted mostly. No co ja zrobię, że jestem monotematyczny? ¯\_(ツ)_/¯


Pierwszy kontakt z e-sportem, wszystko zaczęło się ponad pół roku temu. Razem z ziomkami, z którymi znamy się od poprzedniej części gry, założyliśmy oficjalną drużynę, a zachęcił nas do tego pierwszy sezon Polskiej Ligi Uncharted, a wszystko na platformie ESL. Kwoty za wygrane były z deka symboliczne. No ale skoro jesteśmy dobrą i zgraną paką, to czemu nie?

marchewkowy długopis istnieje!

Zapisało się z jakieś 8 drużyn. Nie trudno było się zakwalifikować do finałów. Z tymże te były LAN'owe i to w Warszawie na Warsaw Games Show, gamingowym wydarzeniu odbywających się co rok. Był to mój pierwszy wyjazd na jakiekolwiek wydarzenie za miasto, oraz pierwszy raz zobaczyłem na żywo moich kumpli.


o aczik mi wskoczył

Zajęliśmy trzecie miejsce, niestety. Przy dobrym ułożeniu drabinki zaliczylibyśmy na spokojnie 2 miejsce. Mówi się trudno, 1000zł na 4 osoby starczyło idealnie na pokrycie kosztów przyjazdu, logo u grafika, oraz koszulki... i jeszcze zostało na cydr ;V

Niczego nie żałuję.


Zwierzogród jako gra

Drugi sezon miał ciekawy koniec: drużyna GroM tuż przed finałem dodała sobie jednego gracza do składu. Problem był póżniej taki, że administracja zakazała mu gry, mimo to, zagrał... na innym koncie. Ktoś to wyłapał i zgłosił...
Obecny wtedy leader mocno później o to bul dupił, więc go wyrzucili z tej funkcji.
Od tamtej pory powstał inside joke: spaść szybko jak GroM z drabinki...

based on true story

No i tak się jakoś żyje, mamy nowy nabytek, gra się na różnych innych platformach, spiny jak zawsze będą, podobnie jak gadanie drużyna na siebie, pewne rzeczy nigdy się nie zmieniają...


A czy wy gracie na jakiś ligach e-sportowych, interesujecię się czymś w tejże dziedzinie, czy może jednak wolicie ogrywać singleplayery? Piszczcie w komentarzach, a tymczasem zobaczymy coście za memy zrobili dla mnie w tym tygodniu:



 Autor: (człowiek o wielu nickach) X, 

To się nazywa wyczucie! X trafił przypadkiem w temat posta, +5 punktów dla Gryffindoru!
yay easter egg

Autor: Jeleń z Redakcji zwanym Viraxem

Zootopia jest złym filmem

Powoli się przyzwyczajam do standardowego duo memo.

To się przyzwyczajaj, a ja będę dawał swoje po terminie. squee


Odpuszczę komentarz ;P 

Po raz kolejny przypominam skrzynkę mailową, na którą powiniście słać memy: thekideu@gmail.com

I TY MOŻESZ ZOSTAĆ MEMIARZEM



See ya later, and game on!

3 komentarze:

  1. E-sport ? Gram tylko w World of Warships.
    Poza tym jak sport to ASG - w sumie to gra tyle że terenowa i jak oberwiesz to poczujesz na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyna gra,w którą jestem w stanie zagrać, to pasjans na Windowsa.I saper.
    Tak to jestem kompletnym "noobem", potrafię czasem zastanawiać się przez prawie godzinę, jakie jest sterowanie w nawet najprostszych grach.
    Niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako twój mistrz powinienem cię tego nauczać. :-D
      W sumie akurat chętnie bym zagrał z kimś w Neverwinter (kompletnie darmowe MMO), choć nie wiem, czy pingwiny grają w MMO. :-P

      Usuń