mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 31 lipca 2017

Pożegnalne Podsumowanie Tygodnia #30



Witam wszystkich w to poniedziałkowe przedpołudnie.
Chciałem by to trzydzieste podsumowanie miało coś z tych pierwszych. Wtedy to wszystko było łatwiejsze, co nie? Mimo wszystko, jednego jestem pewien. Jest to moje ostatnie podsumowanie tygodnie. Tak moi drodzy, odchodzę.

Jeśli ktoś uważa, że to decyzja pochopna to odpowiem zdecydowanie nie. Chodziło mi to po głowie już od dłuższego czasu, choć przyznam się, że 21 lipca zasiał u mnie pewne wątpliwości. Zostały jednak one rozwiane wraz z następnym tygodniem. A co do tygodnia. Chyba należy wyszczególnić to co miało miejsce na blogu.

  1. Clickbajtowy pościk. No comment!
  2. Dyskusja o transporcie. Hit tygodnia!
  3. Rysunkowe wyzwania, które miały być ostatnimi, ale nie są. Zapomnieli o Kidele.
  4. Fandomowy collab. Nietypowo filmowy!
  5. Finalna zapowiedź “Return to Zootopia” Can't wait!
  6. Memoporadnik. Powered by Kideu!
  7. O muzyce w Zwierzogrodzie. Muzycznie!
  8. Info o meecie. Na wieś!

Nom. Jak to zwykle bywa, trochę się działo. W tym samym czasie Evka udała się na urlop, więc na razie nie macie co liczyć na Redaktorskie czy Collab. Mam nadzieję, że Kideł otrzyma sporo prac, bo nie chce sprzątać po kolejnym jego samobójstwie.

1

Na początek, damy coś takiego filmikowego.
O co chodzi? Jason Bateman został wyróżniony swoją gwiazdą na sławnym chodniku w Alei Sław Hollywood. Jego gwiazdę mozecie znaleźć pod tym adresem
6533 Hollywood Blvd.

2

Mieliśmy także szybką ankietę, której wyniki przedstawię poniżej.


Będziemy mieli zmianę tematyki? Kto wie? O to należy pytać nowych zarządców. A no tak. Teraz głównymi redaktorami są tu Mr. B i Evka, a więc oni rządzą. Z chęcią także zrzeknę się tytułu ZUA na rzecz naszej mafijnej ryjówki. 

3

Mimo wszystko, jeszcze się tydzień ze mną pomęczycie. Mam kilka spraw tu do załatwienia, ale z dniem 6. sierpnia zniknę z listy redaktorów. Mógłbym miesiąc, jak to miałem początkowo w planie, ale uznałem, ze to nie ma sensu, tak samo jak siedzenie cicho przez miesiąc.

A teraz czas na info z Twittera. Jeśli czekacie na Zootopię 2 i obserwujecie co się dzieję w tym kierunku to z pomocą przyjdzie wam Rich Moore! Konkretniej to jego odpowiedź na pewne pytanie.



Niestety na dwójkę sobie chyba poczekamy, jeśli w ogóle jej doczekamy. W dalszych komentarzach jest omawiany pomysł serialu, ale Rich nic nie odpowiedział na to. Chyba należy czekać na “Return to Zootopia”.

images.png

Proponuje posłuchać czegoś.


I przechodzimy do forum! I choć chciałbym coś więcej powiedzieć, to niestety nie mam o czym. Oprócz jakiś tłumaczeń, których ilość uległa znacznemu zmniejszeniu i filmiku wrzuconego przez Lady Mary, nie działo się nic ciekawego. Mimo wszystko jakiś Komentarz Tygodnia udało się wyłowić. Oto on!



Też bym poszedł. Też prawda, że nic lepszego nie znalazłem.
Co do forum, to tam też rezygnuję z administratorskiego stołka. Od kilku miesięcy wchodzę tam jak już to na pięć sekund. Tak nie przystoi adminowi.


A teraz nastał czas na Komentarz Tygodnia. To prestiżowe wyróżnienie... <śmiech na sali> Cicho tam! To prestiżowe wyróżnienie, trafia tylko do najlepszych komentarzy, ewentualnie tych którzy wcześniej za to zapłacili. Dzisiejszym laureatem jest…



Gratulujemy! Żeby nie było, to to wyróżnię ;P

I coraz bliżej końca. Zgodnie z tradycją zapoczątkowaną przez Anirak, daję wam Suchara tygodnia.

Jak się ustawiać w kolejce w mięsnym? Boczkiem.

I na zakończenie długo oczekiwany Shipping Tygodnia!






Aż nie wiem jak zareagować. Tylko czemu Evka czy inne kobiety robią za mężczyzn na tych shipach?


I to by było na tyle. Przed nami jeszcze tydzień, a potem zobaczymy się tylko w komentarzach i na FGE.
Baj wszystkim!

21 komentarzy:

  1. Mój pierwszy kom tutaj, pod ostatnim postem Poliego tutaj. Baj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ostatni, ale ostatnim Podsumowaniem. W tym tygodniu jeszcze jakieś posty napiszę, ale szóstego znikam :D

      Usuń
  2. czekaj... co? Wy w redakcji macie zawody ,,kto szybciej odejdzie" ?

    OdpowiedzUsuń
  3. To co, będzie rekrutacja na nowego redaktora ?

    OdpowiedzUsuń
  4. A ty Scrabin: posta pisz.
    Masz motywację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto następny do odstrzału? :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie kideł, on zawsze pierwszy do odstrzału :v

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nom. Przeszedł mój czas

      Usuń
    2. Przeszedł bokiem, czy przeszedł poziom w Mario?

      Usuń
    3. Przeszedł Mario w lewo. ;)

      Usuń
    4. Przeszedłem swój redaktorski szlak.

      Usuń
    5. A co przeszedł twój czas?

      Usuń
    6. Przeszedł obok mnie i powiedział że już nastał ten moment :D

      Usuń
    7. Może przez "ten moment" rozumiał to, że już czas, abyś kontynuował fika?

      Usuń