mnie nie widać! yay!

środa, 26 lipca 2017

Rysunkowe Wyzwania #16 [*AKTUALIZACJA*]

[Najlepsza praca z poprzedniego posta autorstwa Czaki]

Witajcie, typy, w nowych Rysunkowych Wyzwaniach! Dzisiaj pobiliśmy rekord prac. Przyszły ich masa, dziesiątki, setki, może nawet tysiące! Problem w tym, że wydarzyło się to w alternatywnym wszechświecie. A my musimy się zadowolić NIECO mniejszą liczbą.

*AKTUALIZACJA*
[Autor: Kideł]

No więc... Jestem jeleniem i zapomniałem, że Kideł też wysłał mi pracę... Która jest całkiem okej zresztą, tylko perspektywę i kształt głowy Nicka warto by poprawić. Ale serię i tak zawieszam.

                           [*NAJLEPSZA PRACA*]        jakże by inaczej...
[Autorka: Czaka]

Rysowane na szybko z telefonu, jak autorka mówi. Cóż, mi na komputerze pewnie by wyszło gorzej, więc nie narzekam. Śmierć jest, wiele wyrażające iksy w oczach są, czego chcieć więcej? Pewnie Kideł aprobuje.

A więc to na razie koniec Rysunkowych Wyzwań. Powiedziałem sobie, że jeśli przyjdzie jedna praca lub zero, to zawieszam ponownie serię. Cóż, dziękuję tym którzy cokolwiek wysyłali. Fajnie, że udało się choć na trochę wskrzesić tę serię. Wprawdzie nie prowadziłem jej nawet w połowie tak dobrze jak Anirak, ale miło mi się robiło te posty. Czy Rysunkowe Wyzwania powrócą? Może kiedyś, jeśli na blogu zrobi się wystarczająco duży ruch, abym uznał, że jest szansa, że więcej osób wyśle prace. Oczywiście jeśli chcecie, możecie wciąż wysyłać swoje fanarty na blogową skrzynkę. Może je wtedy wrzucę do serii "Fanarty, fanarty, fanarty". A na razie żegnam wszystkich, którzy wysyłali prace. Innych w sumie też. :-P Do zobaczenia w innych seriach!

*AKTUALIZACJA ZNOWU*
A jednak nie! Skoro przyszły dwie prace, a nie jedna, to seria będzie trwać, bo Polineks rozkazał. Zatem kolejnym tematem będzie

FANTASY 

Czyli wiecie, smoki, elfy, magia, ZUE moce, itp. Prace wysyłajcie do 6.08.2017 na adres Jereminow@gmail.com. I ponownie zachęcam do wysyłania prac, nawet jeśli kompletnie nie umiecie rysować. Serio, róbcie mi arty Wy nieroby jedne kochani czytelnicy. Na pierwszą edycję przyszło ich aż siedemnaście. Oczekuję od Was, że kiedyś pobijecie ten wynik. Do przeczytania!



NYEH HEH HEH!*!

11 komentarzy:

  1. Dwa razy pod rząd, yay.
    Szkoda, że seria upadła, była jednym z niewielu czynników, które mnie motywowały do roboty :/ Czekam na powrót :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powrót może będzie, ale nie w najbliższym czasie. Chyba że ściągniesz na bloga większą grupę rysowników. To wtedy może tak. :-P

      Usuń
  2. Psst. Psst! Ej, ludzie! Wiecie, że mamy nową ankietę? Idźcie głosować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekhem, zapomniałeś o czymś

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatem skoro przyszły dwie to nie możesz zawiesić Wyzwań. Dawaj nam tu kolejny temat, ale już!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro szef rozkazał, to chyba nie mam wyboru...

      Usuń
    2. Haha, zawiesić, ta gra słów xD

      Ale po tym temacie, to normalnie w powietrzu zawisła sztywna atmosfera...

      Usuń
  5. A ta muzyka w tle :) Z czego to wytrzepałeś ? No i jak tak muzykę na bloga wkleić, zrobisz poradnik ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy poradnik pozostawiony przez Cichego, zatem jeśli jesteś chętny to możemy przekazać na priv.

      Usuń
    2. Jest! Ktoś w końcu zauważył! :D
      A muzyka to Dogsong z Undertale. Wstawiłem tak dla żartu.

      Usuń