mnie nie widać! yay!

poniedziałek, 3 lipca 2017

5 cosplayów cosplayowych #17


Obrazków dawno nie było, a to przez to ze jestem leniem. Co? Czemu jest mój post choć mnie nie ma? Bo za dobrze by wam było, gdyby w tygodniu nie było wpisu mego autorstwa. Nie ma! Mój duch krążyć będzie wśród was. Podobnie jak zdjęcie Nicka i Judy, a właściwie ludzi za nich przebranych. Urocza ta króliczka. Też kce takie uszy.
Jednak to nie wszystko!


W końcu to seria "5 obrazków". Nadal mnie ciekawi, skąd brała na nią energię przez ten cały czas. Szacun dla niej. Pazurian zaś dla mnie. Co lepiej zrobi człowiekowi dzień niż otyły gepard, a właściwie człowiek za niego przebrany i jeszcze farbnięty. 


Gazella? Czemu nie? Te rogi prezentują się...okazale, może aż nazbyt (to chyba po ojcu Jeleniu). Cóż, Try Everything and keep photographing.


Pomacamy sobie waty cukrowej wełny? Nicky zawsze chętny, ku co zwyczajowego niechętnego spojrzenia posterunkowej. Się bym kiedyś na taki rudy farbnął. Pasowałoby mi. Jeszcze odpowiednie ciuchy i cosplay gotowy :D


Tak wiem, ale nie ważne. Właściwie to mogę podpisać to jako ja przy całodobowej straży FGZ (kto w to uwierzy). Wiecie, człowiekowi blisko do takiego Flasha (nawet nie wiecie jak).


A kto mówił, że tylko ludzie są skłonni do przebieranek? Królik po seansie "Zootopii" również chce wstąpić do policji. Efekty powyżej.

Tyle na dzis. Króliki z wami, a lisy za wami. Dzień jeszcze długi, więc zamiast go marnować na pierdoły, idźcie sie przewietrzyć.
Żegnam się i do zobaczenia!

4 komentarze:

  1. Brak komentarzy to najlepszy komentarz dla tego autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawię to bez komentarza. :-P

      Usuń
    2. Dla zainteresowanych:
      Powyższych komentarzy nie należy traktować jako komentarzy. Post pozostaje w statusie "bez komentarza".

      Usuń
    3. Ale ten twój niżej już można traktować jako komentarz? XD

      Usuń