mnie nie widać! yay!

środa, 15 czerwca 2016

Fanarty, fanarty, fanarty #29 Farmerka Judy


Kurcze, skąd ja mam w ogóle ten obrazek na dysku?
W każdym razie... dzisiejsza edycja zgodnie z prośbą podporządkowana jest Judy w jej charakterystycznym farmerskim ubraniu.
Ale pamiętaj, cwaniaku, ona jest już zajęta. :v


Judy nie chciała realizować się jako farmerka i sprzedawca wyhodowanych smakołyków, dlatego pojechała do wielkiego miasta, by zostać policjantką. Pamiętajcie o tym, gdy też będziecie chcieli realizować swoje marzenia... i uciekajcie z miast, gdzie jagódki rosną.


Judy musi być strasznie niewygodnie przez tego Nicka, bo jest tak nieprzyjemnie wygięta. Może czas na drzemkę?

A może my to źle rozumiemy? To nie jest może farmerski strój, ale taki "keżuelowy" (ach ten angielski) i poza słomianym kapeluszem może być swobodnie zakładany nawet w mieście? Przypominam, że w tym stroju Judy złapała Bellwether.


Albo podczas podwieczorku u córki szefa mafii najlepszej psiapsióły.


Ten strój jest dość prosty, ale zarazem uroczy i zadbany. Zapewniam, że faceci nie zwracają specjalnej uwagi na ubrania dziewczyny, bo patrzą się na jej twarz! Nick tutaj patrzy się Judy w oczy.


Ktoś może powiedzieć, że Judy w swym farmerskim wdzianku wygląda zbyt uroczo (co mogłoby ją urazić), ale przecież nie zawsze można wyglądać jak najtwardsza policjantka w dzielnicy, prawda? ;)

8 komentarzy:

  1. Ech, przedostatni obrazek wyzwolił mi w głowie zboczone myśli :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, też chciałbym patrzeć tak na jakąś dziewczynę. :<

      Usuń
    2. To mam złą wiadomość, bo Nick na tym obrazku ma roentgen w oczach i patrzy przez własną żuchwę. O ile zakładamy, że faktycznie spogląda w oczy Judy. Ale marz sobie dalej :<
      A co do reszty to śliczne te obrazki. I oczywiście, że koszula w kratę jest idealna do spaceru po mieście!

      Usuń
    3. MMMmmm... patrzeć przez własną żuchwę... ale o czym to ja?

      Usuń
    4. Chyba o kiepskim rysowaniu. Albo zaraz, to nie ten blog...

      Usuń
    5. Mere, ja jestem komuchem a nie zoofilem, ale fajne obrazki. XD

      Usuń
    6. Dzięki, mhh... Zostałem częścią fandomu...

      Usuń
    7. To też fajnehttp://dari-dari.deviantart.com/art/Judy-Hopps-Zootopia-592168078

      Usuń